جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 فروردين 1394     
ارائه شارژ بی سیم برای اتوبوس های برقی برلین

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، برلین اولین شهر بزرگ خواهد بود که یک خط اتوبوسی کامل را با استفاده از اتوبوس های برقی و سیستم شارژ بی سیم PRIMOVE و سیستم باطری کامپکت PRIMOVE به ناوگانی دوست دار محیط زیست تبدیل می کند.

از ابتدای تابستان سال 2015، مسافران خط 204 اتوبوس های مرکز شهر می توانند از سفری بدون آلایندگی و بی صدا در برلین لذت ببرند. وزارت فدرال حمل و نقل و زیرساخت های دیجیتال آلمان (BMVI) این پروژه را پشتیبانی می کند.

در هنگام نصب زیر ساخت پد شارژ القایی در اولین ایستگاه شارژ برلین، شرکای این پروژه -Berliner Verkehrsbetriebe، دانشکده فنی و موسسه حمل و نقل Berlin and Bombardier- نمایندگانی از BMVI، شهر برلین و رسانه ها را دعوت کردند تا اطلاعات فنی تکنولوژی شارژ بی سیم، ویژگی های پروژه کنونی و نقاط عطف دیگر این پروژه را به آن ها ارائه دهند. طی این مراسم، مهمانان فرصت یافتند تا این پد شارژ را بررسی کنند که طی چند روز آینده در داخل زمین پنهان خواهد شد. این پد شارژ پیش ساخته دارای 7 تن وزن، 4.8 متر طول، 2 متر عرض و 25.4 سانتی متر ضخامت است.

سیستم PRIMOVE خلاقانه Bombardier باطری های اتوبوس های برلین را در مدت کوتاهی با قدرت 200 کیلووات شارژ می کند. شارژ این اتوبوس ها مانند مسواک های برقی بدون اتصال به کابل صورت می گیرد. زمانی که اتوبوس روی پد شارژ زیرزمینی قرار می گیرد، سیم پیچ نصب شده روی قسمت زیرین خودرو پایین می آید و سپس انتقال انرژی القایی با تولید یک میدان الکترومغناطیسی آغاز می شود. این امر هیچ خطری برای راننده، مسافران یا عابران پیاده ندارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: