جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 فروردين 1394     
مطالبه ما عرضه محصولات به روز در صنعت خودرو می باشد

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره نقش موثر توافقات هسته ای بر توسعه روابط اقتصادی و صنعتی کشور گفت : مسلما توافقات اخیر موجب توسعه و بهبود روابط شرکتهای خودروساز داخلی و با خودروسازان معتبر جهانی خواهد شد.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : در صورتی که شرایط بانک ها و تحریم های حوزه قطعات خودرو و برخی از موانع ارتباطب برداشته شود این روابط موجی اصلاح جریان تولید نیز خواهد شد.

وی گفت : خودروسازان باید از فرصتی که بواسطه توافقات هسته ای و رفع تحریم در آینده بوجود می آید برای تقویت تولید استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه توافقات اخیر به صورت شفاهی بوده و تا دستیابی به  نتیجه عملی است همچنان راه باقی است  تصریح کرد : تا رسیدن به نتیجه کتبی و صدور بیانیه نهایی توافقات همچنان زمان باقی است به همین جهت در این شرایط هر گونه همکاری و توسعه روابط با شرکتهای خارجی نیز نتیجه چندان موثری را در بر نخواهد داشت تا نتایجه نهایی توافقات حاصل شود.

نماینده قائم شهر و سواد کوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تاثیر توافقات صورت گرفته بر قیمت محصول نهایی خودروسازان اشاره کرد و گفت : انتظار می رود با توافقات اخیر موضوع قیمت و مسائلی که در یکی دو سال گذشته به دنبال داشته از بین رفته و  قیمت محصول نهایی خودروسازان با کمی کاهش مواجه شود.

حسینی افزود : به نظر می رسد رفع تحریم ها و توافقات هسته ای بهانه افزایش قیمت را از خودروسازان گرفته و منجر به کاهش قیمت خواهد شد.

وی تاکید کرد :  قطعا با  بهبود و توسعه روابط میان شرکتهای داخلی و خارجی شاهد تنوع در تولید و عرضه محصولات به روز در صنعت خودرو بوده و حوزه تحقیق در صنعت خودرو نیز فعال تر خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: