جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 فروردين 1394     
ناوگان تاکسی های یوبر خودران می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، پس از ادعای الون موسک مبنی بر آماده شدن خودروهای خودران تسلا تا فصل تابستان، یوبر (Uber) اعلام کرده است که در بازارهای منتخب، ناوگان تاکسی های خودران را عرضه خواهد کرد.

این موسسه حمل و نقل که با روند انتخاب راننده و ایمنی مسافران با مشکل مواجه شده بود اعلام کرده که این اقدام گامی در جهت محافظت از حقوق مشتریان با حذف عوامل انسانی است.

پس از شکایات مشتریان متعدد و مواجهه با نظارت های عمومی و قانونی در مورد اعمال نامشروع یا مجرمانه رانندگان این موسسه طی سال های اخیر، یوبر تصمیم گرفته است تا روند انتخاب رانندگان خود را اصلاح کند.

اکنون داوطلبان رانندگی برای این موسسه باید قبل از استخدام تحت بررسی های فدرال، ایالتی و سابقه ای قرار بگیرند و یوبر نیز سیاست بیمه تجاری را انتخاب کرده که در هر جابه جایی حدود 1 میلیون دلار را پوشش می دهد.

البته این موسسه بر این باور است که می تواند کار بیش تری برای راحتی هر چه بیش تر مسافران انجام دهد و با بررسی میلیون ها بازخورد مشتریان از سال 2009 تحقیقات گسترده ای را نجام داده است. یکی از بازخوردهای رایجی که بر اساس این اطلاعات به دست آمده آن است که 99 درصد شکایات در مورد رفتار راننده ها بوده است. بر این اساس، در یک نظرسنجی از 3 هزار مشتری شوال شد که آیا راضی به سوار شدن در تاکسی بدون راننده هستند یا خیر. حدود 87 درصد مشتریان به این سوال پاسخ مثبت دادند.

یوبر تصمیم دارد فاز ابتدایی تست ناوگان تاکسی های خودران خود را این هفته در مناطق منتخب آغازشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: