جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 فروردين 1394     
ناوگان اتوبوس های هیبریدی تقویت شود

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،جمعی از دانش آموزان مقطع ابتدایی شرق تهران از شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت بازدید کردند و از نزدیک نحوه اداره این مجموعه را تجربه کردند.

صبح امروز 40 دانش آموز منطقه شرق تهران با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نحوه عملکرد این شرکت و چگونگی نظارت بر فعالیت های خطوط اتوبوسرانی مطلع شدند و به مناسبت سالروز تاسیس شرکت واحد و شروع پنجاه و نه سالگی این شرکت کیک تولدی با حضور دانش آموزان بریده شد . 

پیمان سنندجی در حاشیه دیدار با دانش آموزان با بیان اینکه برنامه ریزی کرده ایم طی سال جاری چندین دور بازدید مدارس ابتدایی از مجموعه داشته باشیم، گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی و شناسایی نحوه عملکرد اتوبوسرانی شهر تهران به بچه  ها و استفاده ازنقطه نظرات دانش آموزان صورت می گیرد .

وی با تاکید بر اینکه امروز موارد بسیار جالب و گسترده ای از سوی دانش آموزان مطرح شد که جای تامل دارد، گفت: خرابی اتوبوسرانی ، دلایل احداث خطوط بی. آر.تی ، استفاده از اتوبوس های هیبریدی و دو طبقه و دلایل استفاده از خطوط برقی ازجمله مورادی بود که دانش آموزان مقطع ابتدایی به آن اشاره کردند .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد: یکی از دانش آموزان با ذکر مثال های گسترده نحوه استفاده از اتوبوس های هیبریدی را تشریح کرد و بر استفاده از اتوبوس های هیبریدی در شهر تهران تاکید داشت .

وی با بیان اینکه برگزاری بازدیدهای این چنینی و استفاده از نقطه نظرات دانش آموزان می تواند نقطه عطفی در تحقق راهبردهای شرکت واحد اتوبوسرانی باشد، گفت: اینکهاستفاده از اتوبوس به عنوان یک مد حمل و نقل در بین دانش آموزان و شهروندان به حساب بیاید، نیازمند فرهنگ سازی است که باید این فرهنگ از کودکی در آنها نهادینه شود.

پیمان سنندجی با حضور در جمع ناظران آموزش دیده تحت عنوان حامیان خط سفید در پایانه ها و خطوط سفید با اهدای جلیقه های یکپارچه به رانندگان اتوبوس از آنها خواست خط سفید را با عنوان زبان هدایت و زبان ترافیک در عملکرد رانندگی خود مدنظرقرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه از چند ماه قبل طرح خط سفید و آموزش رانندگان شرکت واحد آغاز شده است، گفت: خط سفید به  عنوان نماد هدایت در وضعیت ترافیکی شهر تهران نیازمند فرهنگ سازی است که  شما عزیزان به  عنوان راهبران ترافیکی می توانید در ارتقای فرهنگ ترافیک و رانندگی بین خطوط نقش موثری را ایفا کنید .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: