جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 فروردين 1394     
راه اندازی 7 خط فرا منطقه ای اتوبوس در تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بازسازی اتوبوس های برقی خبر داد و گفت : سیستم برق رسانی 64 دستگاه اتوبوس برقی که با برق شهری فعالیت می کنند تا پایان فروردین ماه تعویض می شود.

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: همچنین دیگر شاهد اتوبوس هایی با سیم های بلند نخواهیم بود و در طراحی اتوبوس های جدید سعی شده که به صورت غیر مستقیم و با استفاده از باتری تردد نمایند.

وی در خصوص مزیت استفاده از اتوبوس های برقی افزود: این نوع اتوبوس ها از نوع پاک ترین سوخت در حمل و نقل عمومی هستند که باعث کاهش آلودگی هوا و کنترل آلایندگی در ناوگان اتوبوسرانی می گردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به فعالیت 7 هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر از این تعداد 2 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده است که در این راستا شورای شهر در سال 93 مصوب کرده تا 500 دستگاه اتوبوس نوسازی شود.

سنندجی گفت: همچنین تعداد 200 دستگاه اتوبوس جدید تا یک ماه آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: به زودی 7 خط فرا منطقه ای نیز راه اندازی می شود که مهمترین آنها 2 خط از خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری است که مسیر حرکت آنها نیز خلاف جهت مسیر ترافیک و خودروهای دیگر است که امید است این 2 خط به زودی راه اندازی گردد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: