جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 فروردين 1394     
تشريح پروژه های اولويت دار شركت مترو تهران در سال جاری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مديرعامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه برنامه ها و اولويت های اين شركت را در سال جاری تشريح كرد.

هابيل درويشی امروز در جلسه شورای مديران اين شركت با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام  دولت و ملت، همدلی و همزبانی، اظهار كرد: به رغم همه تضييقات مالی، مهم ترين دليل موفقيت و كاميابی در پيشبرد برنامه های شركت مترو در سالهای اخير از جمله سال 93، همراهی،اتحاد و يكدلی همه كارگران و مهندسان و مديران اين شركت بوده و انتظار داريم دولت محترم نيز در راستای شعار سال، با حمايت های خود از پروژه های مترو تهران و حومه به مطالبات به حق شهروندان در توسعه خطوط مترو پاسخ خوبی دهد.

وی افزود: با حمايت های شورای شهر و شهرداری تهران در سال93 حدود 20 كيلومتر پروژه، شامل 18 كيلومتر بخش شمالی خط سه و 2 و نيم كيلومتر خط مترو فرودگاه مهرآباد به انجام رسيد اما به دليل مشكلات بودجه ای امكان بهره برداری در اواخر سال گذشته ميسر نشد كه اميدواريم با تامين بودجه موردنياز، اين دو پروژه  را  به بهره برداری برسانيم.

درويشی از سال 93 به عنوان سال پركار مترو تهران و حومه ياد كرد و گفت: اولويت نخست سال جاری اين شركت، تكميل و افتتاح بخش شمالی خط سه و خط مترو فرودگاه مهرآباد و نيز افتتاح ايستگاههای باقی مانده بخش جنوبی و ميانی خط سه و اولويت بعدی پيشبرد پروژه 27 كيلومتری خط 7 مترو است.

مديرعامل شركت مترو تهران و حومه به لاينينگ افزون بر 17 كيلومتر از خط هفت مترو تهران اشاره كرد و افزود: چنانچه اعتبار پيش بيني شده برای اين پروژه تامين شود مي توانيم تا پايان سال اين خط را بهره برداری كنيم.

درويشی به بودجه موردنياز حدود 10 هزار ميليارد تومانی جهت تكميل خطوط در دست ساخت مترو تهران اشاره كرد و گفت: تنها راه برای گشودن گره پروژه های مترو تهران، فاينانس است كه اميدواريم دولت به آن توجه ويژه ای داشته باشد.

مديرعامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه ضمن تقدير از حمايت هاي مالی مديريت شهری از پروژه های مترو تهران، بر ضرورت استفاده از توان مهندسی بومی و حمايت از توليد داخل در تامين تجهيزات موردنياز پروژه های مترو تاكيد كرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: