جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 فروردين 1394     
افزایش کرایه تاکسی ها تا پایان هفته جاری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، جانشین حوزه نظارت امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران گفت : در طی هفته جاری و با اتمام چاپ برچسب های قیمت و نصب آن بر روی تاکسی های تهران ، کرایه ها 20 درصد افزایش خواهد یافت .

محمد کاظم اکبری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت : با توجه به اینکه استفاده از تاکسیمتر در تاکسی ها الزامی است ، بعد از نصب برچسب های قیمت در هفدهم ماه جاری و تنظیم مجدد تاکسیمتر ها، رانندگان ملزم به استفاده از آن هستند .

وی در ارتباط با طرح شهاب و اتمام فاز اول آن افزود: مرحله اول این طرح با توافقاتی که با پلیس راهور تهران صورت گرفت به اتمام رسید و پس از ارائه گزارش کار و نتایج آن به مدیریت سازمان تاکسیرانی ،اجرای مجدد آن در دستور کار قرار گرفت.

اکبری در خصوص اجرای طرح سفید در سال 93 گفت: در سال گذشته این طرح در 20 منطقه تهران با حضور رانندگان و با برگزاری جلسات و همایشات، با همکاری متخصصان و کارشناسان راهنمایی و رانندگی برگزار و بر لزوم رانندگی در بین خطوط و رعایت قوانین تاکید شد .

جانشین حوزه نظارت امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با اجرای طرح بشارت درخصوص حمایت از رانندگان و اعطای وام تعمیرات خودرو و برگزاری تورهای تفریحی مشهد و ارائه کارت هایی با 50 درصد تخفیف برای ورود به اماکن ورزشی به رانندگان در جهت رفاه این قشر زحمتکش قدم های مثبتی برداشته شده است.

وی در پایان گفت: مسافران می توانند تخلفات رانندگان تاکسی را به شماره 1888 اعلام کنند و یا با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی تهران و ثبت شماره پلاک خودروی مورد نظر و اخذ کد پیگیری از طریق سیستم اتوماسیون اداری ، تخلفات را گزارش دهند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: