جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 فروردين 1394     
برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته سلامت در منطقه ۲۱

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته سلامت در سطح این منطقه خبر داد.

دکتر پیمان‌پور نصر ضمن بیان این خبر گفت: مانند سنوات گذشته اداره سلامت منطقه برنامه‌های ویژه و متنوعی را در هفته سلامت ویژه شهروندان در نظر گرفته است.

وی افزود: نواختن زنگ سلامت در مدارس، برپایی دهکده سلامت در پارک نرگس و استقرار غرفه‌های متعدد، اجرای نمایش‌های می‌دانی، تهیه و توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی، غربالگری دیابت، پدیکولوز و سرطان سینه، از برنامه‌های در دست اجرای اداره سلامت منطقه خواهد بود. 

سرپرست شهرداری منطقه ۲۱ در ادامه همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت کلاس و کارگاه با تاکید بر تغذیه سالم و امنیت غذایی، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری نیز خبر داد و اظهار داشت: عیادت از بیماران و سالمندان، تقدیر از فعالان عرصه سلامت، نیز در هفته سلامت اجرا خواهد شد. 

پور نصر گفت: در هفته سلامت جشنواره غذای سالم، تورهای سلامت، همایش‌های پیاده روی توسط اعضای کانون‌ها، همایش‌های متعدد با محوریت تغذیه سالم، تعیین قد و وزن و سنجش میزان BMI (توده بدنی) و ده‌ها برنامه دیگر نیز ویژه شهروندان برگزار می‌شود. 

این مقام مسئول در پایان با اشاره بر اهمیت و جایگاه بسیار مهّم سلامت و سهم آن در تحقق توسعۀ پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای دولتی و غیر دولتی تاکید کرد و افزود: هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود، در مسیر تحقق سلامت شهروندان در قالب یک برنامۀ منسجم و کلان همراه با سایر دستگاههای مسئول گام برداریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: