جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
61 هزار پل قدیمی آمریکا در انتظار تعمیر هستند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، گواه دیگری بر ادامه جداسازی ایالت های آمریکا با انتشار خبر وجود 61 هزار پل آسیب دیده در سیستم جاده ای این منطقه منتشر شده است.

این پل ها در آستانه فروپشی قرار ندارند اما در صورت به توجهی به زوال آن ها می توانند خطرساز باشند. ادامه تاخیرها برای پیش گیری یا تعمیر زنگ زدگی این پل ها تنها باعث افزایش مشکل و هزینه تعمیر نهایی آن ها خواهد شد.

در این بین ممکن است برخی پل های معیوب محدودیت هایی داشته باشند که باعث منع تردد وانت های تجاری می شود و در نتیجه هزینه برخی شرکت ها و مشتریان افزایش خواهد یافت.

البته به تازگی خبر خوشی در مورد تعداد این پل ها توسط پایگاه داده ملی وزارت حمل و نقل ایالات متحده منتشر شده است که نشان می دهد 2 هزار پل از این لیست در سال 2013 تعمیر شده اند.

Alison Premo Black، اقتصاددانی که آمار را برای موسسه سازندگان جاده و حمل و نقل آمریکا تجزیه و تحلیل می کند اظهار داشت: "مقامات محلی و دولت تمام تلاش خود را می کنند تا این چالش های قابل توجه را مد نظر قرار دهند."

اخیرا برخی ایالات مالیات گاز را افزایش داده و یا طرح های بودجه حمل و نقل خود را بازسازی کرده اند تا درآمد بیش تری داشته باشند.

در 8 ایالت این منطقه حداقل 15 درصد پل ها دارای نقص ساختاری هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: