جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
بازتاب کاپیتانی تیموریان در AS

ایسنا: پس از آن که جواد نکونام از بازی‌های ملی کناره گیری کرد، آندرانیک تیموریان، هافبک پیشین باشگاه‌های فولام و بولتون انگلیس بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

نشریه AS، چاپ اسپانیا با اشاره به این موضوع نوشت: تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار یک کاپیتانی مسیحی خواهد داشت.

این روزنامه چاپ مادرید با اشاره به گفت‌وگوی روز گذشته ایسنا با این بازیکن نوشت: آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی – ارمنی که یک مسیحی ارتودکس است و پیشتر برای تیم‌های بولتون و فولام در لیگ برتر انگلیس توپ زده و اکنون عضو باشگاه تراکتورسازی است، پس از بازنشستگی جواد نکونام، بازیکن باشگاه اوساسونای اسپانیا از بازی‌های ملی، از این پس بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد.

در تاریخ 95 ساله شکل‌گیری تیم ملی فوتبال ایران هیچ بازیکن مسیحی‌ای کاپیتان این تیم نبوده است. تیموریان در باشگاه ابومسلم نامی برای خود دست و پا کرد و خیلی زود هم از این تیم به تیم ملی فوتبال ایران رسید. او از آن زمان برای تیم ملی فوتبال به میدان می‌رود و در جام‌های جهانی 2006 و 2014 نیز برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته است.

روز گذشته (شنبه) خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت‌وگویی را با آندرانیک تیموریان، کاپیتان جدید تیم ملی فوتبال داشت که بازتاب آن در نشریه آس اسپانیا منتشر شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: