جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 فروردين 1394     
برچسب های جدید مبنای افزایش کرایه تاکسی 94 است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مراحل چاپ بیش از 100 هزار برچسب نرخ 94 تاکسی ها تمام شده است و از 48 ساعت آینده تا پایان هفته بر روی شیشه جلوی  تاکسی های شهر تهران نصب می شود که مبنای جدید محاسبه کرایه ها در سال جدید است. این افزایش به طور میانگین 20 درصد است.

میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از آغاز نصب برچسب های نرخ 94 از 48 ساعت آینده بر روی تاکسی های شهر تهران خبر داد و گفت: روند نصب برچسب های جدید تا بر روی بیش از یکصد هزار تاکسی تا پایان هفته ادامه دارد.

مظفربا بیان اینکه مبنای افزایش کرایه تاکسی ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب های نصب شده بر روی شیشه جلوی تاکسی هاست، گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به طور میانگین 20 درصد است که این میزان در برخی خطوط کمتر و در برخی خطوط بیشتر از اندازه یادشده خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهروندان تهرانی با توجه به برچسب های جدید افزایش نرخ، کرایه ها را پرداخت کنند و تاکسیرانان محترم نیز تا پیش از نصب برچسب جدید مجاز به دریافت نرخ بیشتر از مسافران نیستند.

به گفته ی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران شایسته است هرگونه تخلف از موارد فوق به سامانه شکایات شهرداری تهران 1888 گزارش شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: