جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 فروردين 1394     
طی سال های اخیر رویکرد شهرداری تهران شهروند محوری بوده است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ،فرماندار تهران با بیان اینکه رویکرد شهرداری تهران در سال های اخیر به سمت شهروند محوری بوده است، اظهارکرد: درخصوص مسایل مربوط به جوانان هم شهرداری تهران گام های زیاد و موثری برداشته است که قابل توجه است.

عیسی فرهادی با اشاره به اینکه ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران تکمیل کننده تمامی فعالیت های سایر دستگاه ها در شهر تهران است، افزود: امسال کار بسیار با ارزشی انجام گرفت و از تجربیات سال های گذشته نیز استفاده شد. به طوری که تا به امروز خوشبختانه مشکلی گزارش نشده که این موضوع حاکی از رضایتمندی مردم است.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز شهر تهران حال و هوای خاصی دارد، گفت: در این ایام بخش اعظمی از شهروندان به مسافرت به سایر استان ها می روند و شهر تهران خلوت تر می شود. همچنین با ترویج فرهنگ تردد صحیح، در شهر شاهد گره ترافیکی هم در روزهای عید نبوده ایم. 

فرماندار تهران با بیان اینکه باید تجربیات ستاد گردشگری نوروزی را در بخش های مختلف داشته باشیم، ادامه داد: این ستاد به صورت گسترده در شهرداری های مناطق و معاونت تشکیل شده و خروجی خوبی را نیز به همراه داشته است. باید تلاش کنیم از این تجربیات بصورت مطلوب در سال های آینده نیز استفاده کنیم.

اگر هم نقاط ضعفی وجود داشته در صدد رفع آن بر آییم، تا در سال های آینده بتوانیم خدمت بیشتری را به مردم ارایه دهیم. ضمن اینکه آمارها نشان می دهد در نوروز 94 به ده ها هزار خانوار در گردشگری شهر تهران خدمات دهی شده است.

 فرهادی با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری تهران در سال های اخیر به سمت شهروند محوری بوده است، اضافه کرد:درخصوص مسایل مربوط به جوانان هم شهرداری تهران گام های زیاد و موثری را برداشته است و امیدواریم با مشارکت جوانان روز به روز در جهت شکوفایی شهر تهران و داشتن یک پایتخت در شان نظام اسلامی بیش از پیش توفیقاتی حاصل کنیم تا پایتخت ایران اسلامی در دنیا به عنوان یک الگو مطرح شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: