جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 فروردين 1394     
تهران تبدیل به کلانشهری بی نظیر در دنیا شده است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین مبلغ در زمینه گردشگری خود مردم هستند، گفت: در دنیا برنامه های گردشگری بر پایه شهرداری ها استوار است. 

مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز ،با بیان اینکه تهران مکان های دیدنی زیادی دارد، افزود: در سال های اخیر ظرفیت گردشگری شهر تهران بیش از پیش فعال شده به طوری که به عنوان کلان شهری بی نظیر در دنیا مطرح است. 

وی با بیان اینکه باید برنامه ای جامع و مدون را برای خانواده های تهرانی برنامه ریزی کنیم تا با مکان های گردشگری و دیدنی شهر تهران بیشتر آشنا شوند، ادامه داد: خانواده هایی که در تهران زندگی می کنند، خلا یک برنامه تفریحی و گردشگری را برای تعطیلات و عید نوروز احساس می کردند. به همین منظور امسال یک برنامه متفاوت در شهر تهران به مرحله اجرا درآمده است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دنیا برنامه های گردشگری حول محور شهرداری هاست، خاطر نشان کرد: اینگونه برنامه ها باعث می شود تا مردم با محیط پیرامونی خود آشناتر شوند. 

وی با تاکید بر اینکه بهره وری از ظرفیت های گردشگری در شهر باعث می شود شهروندان لذت بیشتری از زندگی ببرند، ادامه داد: گسترش این مهم باعث می شود که پای گردشگران خارجی نیز به شهرها باز شود زیرا بهترین مبلغ در زمینه گردشگری خود مردم هستند. 

بذرپاش با اشاره به اینکه توجه به صنعت گردشگری موضوع مورد نیاز برای تهران است، اظهار کرد: زندگی ما افراد به اندازه ای آپارتمانی شده که در آن ساکنیم. از این رو با نسل گذشته که در کوچه باغ ها بزرگ شده اند، بسیار متفاوت تر شده ایم، پس باید مکمل هایی در شهر تهران برای بهتر کردن زندگی مردم داشته باشیم که در این باره نیازمند روش هایی جامع هستیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیا برای زندگی های پرتراکم راه حلی پیدا کرده اند، افزود: گردشگری زندگی را زیباتر کرده و در کل بهره وری افراد را بالاتر می برد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: