جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 فروردين 1394     
جنایت عربستان دریمن/تصاویر

ابنا: وزارت دفاع یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله هواپیماهای رژیم عربستان سعودی به اردوگاه آوارگان یمنی در منطقه «مرز» استان «حجه»، ۴۰ شهروند یمنی به شهادت رسیدند و ده‌ها تن دیگر هم مجروح شدند. در میان شهدا و مجروحین این جنایت عربستان، تعدادی زیادی از زنان و کودکان دیده می‌شوند.

بمباران اردوگاه آوارگان؛ اولین جنایت عربستان سعودی در یمن نیست، پیش از این هم مناطق مسکونی بسیاری در استان‌های صنعا، صعده والحدیده از سوی هواپیماهای رژیم عربستان سعودی بمباران شد و ده‌ها تن از مردم غیرنظامی یمن در این حملات به شهادت رسیدند.

رژیم عربستان سعودی از یک هفته پیش با همکاری ده کشور عربی، حملات هوایی را به یمن شروع کرد و بسیاری از زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی این کشور در حملات رژیم عربستان سعودی ویران شده است.

انصار الله: نقشه منطقه را تغییر خواهیم داد


جنبش انصار الله یمن در واکنش به تجاوز عربستان به یمن خطاب به مقامات سعودی: در مرز‌هایتان دشمنی برای خود ساختید که این تجاوز را فراموش نخواهد کرد.

«نصرالدین عامر» عضو کمیته اطلاع رسانی جنبش انصار الله یمن، وعده حوادث غیرمنتظره‌ای را در روزهای آینده داد و گفت: «ملت یمن نقشه منطقه را تغییر خواهد داد».

در واکنش به تجاوز عربستان به یمن خطاب به مقامات سعودی گفت: در مرز‌هایتان دشمنی برای خود ساختید که این تجاوز را فراموش نخواهد کرد.

عامر گفت: پاسخ به سلمان پادشاه عربستان و سخنانش در میدان جنگ داده خواهد شد و در روزهای آینده حوادثی غیرمنتظره روی خواهد داد که جهانیان و عربستان سعودی را غافلگیر خواهد کرد.

عضو جنبش انصار الله تاکید کرد: مصوبات و بیانیه‌های اتحادیه عرب ما را نگران نخواهد کرد، عربستان از بیم تبدیل شدن یمن به کشوری آزاد که تحت سیطره آل سعود نباشد تصمیم به حمله به یمن گرفت.

انهدام جنگنده سعودی در مارب


پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده عربستان سعودی را در منطقه حوره در استان مارب سرنگون کرد.

پیش از این نیز دو جنگنده سعودی و یک جنگنده اماراتی با شلیک پدافندی ارتش یمن سرنگون شده بود.














درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: