جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 ارديبهشت 1393     
آموزش آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس جنوب پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردای منطقه 19 از آموزش آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام جوادی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: اجرای طرح آموزش آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس محلات 13‌گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قراردارد.

وی ادامه داد: این طرح از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان سال 93 به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با مقررات راهنمایی و رانندگی در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام جوادی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور با حضور در مدارس محلات 13‌گانه منطقه 19 اقدام به آموزش دانش‌آ‌موزان خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرای این طرح افزود: اجرای طرح آموزش آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس و سراهای محلات 13گانه منطقه 19، برگزاری مانورهای آموزشی در معابر، محورهای اصلی، چهارراه‌ها، میادین و بزرگراه‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردای منطقه 19 خاطرنشان کرد: تشکیل گروه‌های همیار پلیس دانش‌آموزان به عنوان همیار پلیس، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با عملکرد پلیس راهور و آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی از ا قدامات دیگرشهرداری منطقه 19 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: