جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 فروردين 1394     
مساجد شرق تهران شناسنامه فنی می‌‌گیرند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 از نقش تأثیرگذار مساجد و ائمه جماعات بر جوانان منطقه 8 خبر داد.

غفار رضوانی معاون اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اشاره به شناسنامه‌دار شدن مساجد شرق تهران اظهار کرد: برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در بین مردم و گرایش بیشتر آنها به مساجد، مسجد محوری، در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مساجد از دیرباز محل حل مشکلات مردم بوده است، افزود: مساجد فضاهای مطلوبی برای گفتمان‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند و این امری است که همگان بر آن آگاه هستند.

رضوانی با اشاره به نقش تأثیرگذار مساجد و ائمه جماعات در پرورش و شکل‌گیری شخصیت نوجوانان و جوانان منطقه 8 افزود: مدیریت شهری و معاون فرهنگی منطقه 8 تلاش می‌کند تا با رویکرد مسجد محوری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را در جهت رشد و بالندگی جمعیت جوان منطقه 8 در حوزه‌های فرهنگی،‌ دینی، به خصوص فرهنگ نبوی و آموزه‌های قرآنی تدوین و در سال آینده به مرحله اجرا درآورد.

وی با اشاره به اجرای طرح بازسازی مساجد شرق تهران گفت: تلاش داریم در راستای اجرای طرح مسجد محوری عملیات بازسازی مساجدی که نیاز به مرمت دارند، را در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه 8 قرار دهیم.

وی ادامه داد: حضور علمای دلسوز و ولایتمدار در منطقه که همواره حامی و خادمان مردم در مدیریت شهری بوده‌اند، نقش تأثیرگذاری در همدلی، ایجاد وحدت و مشارکت جدی و فعال مردم در سازندگی شهر داشته است.

وی در پایان گفت: شناسنامه‌دار شدن مساجد شرق تهران با توجه به عملکرد مساجد، در اولویت‌های شهرداری منطقه 8 در سال آینده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: