جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 فروردين 1394     
حمایت از کارآفرینی کمک به توسعه و پویایی چرخه اقتصاد کشور است‎

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،معاون اجتماعی منطقه 22 گفت:حمایت از کارآفرینی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای حمایت از کارآفرینان از جمله برنامه های مهم فرهنگی برا ی توسعه کارآفرینی در منطقه است که در همین راستا برگزاری نمایشگاه عطر یاس در محل مجموعه فرهنگی آبشار تهران یکی از این اقدامات فرهنگی به شمار می رود.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با اشاره به حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان اظهار کرد: حمایت از کارآفرینی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای حمایت از کارآفرینان از جمله برنامه های مهم فرهنگی برا ی توسعه کارآفرینی در منطقه است که در همین راستا برگزاری نمایشگاه عطر یاس در محل مجموعه فرهنگی آبشار تهران یکی از این اقدامات فرهنگی به شمار می رود.

به گفته شایق معرفی و شناساندن کارآفرینان منطقه به منظور توسعه و ترویج بحث کارآفرینی یکی از اهداف مهم فرهنگی شهرداری منطقه22 تهران در راستای برگزاری نمایشگاه عطر یاس در ایام نوروز بوده است.

وی افزود: بررسی و ارائه راهکارهای مختلف فرهنگی در خصوص کیفیت و کمیت محصولات کارآفرینان از جمله مسائل مهم در بحث کارآفرینی است که باید با حمایت جدی و برنامه ریزی شده زمینه اشتغال و توسعه فرهنگی و اجتماعی را برای کارآفرینان بخصوص زنان کارآفرین منطقه فراهم ساخت چرا که موفقیت زنان کارآفرین نه تنها باعث رشد زمینه های اقتصادی بلکه باعث پیشرفت فرهنگی و اجتماعی آنها نیز می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه22 با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه22 تلاش می کند تا در راستای اهداف جهادی شهرداری تهران با ایجاد و پیاده کردن ایده های خلاق از کارآفرینی و ایجاد اشتغال حمایت نماید.

شایق در ادامه سخنان خود لزوم اجرای برنامه ها و سیاست های فرهنگی در بحث کارآفرینی را خواستار شد و گفت: حمایت همه جانبه از زنان کارآفرین و ارائه امکانات به آنها،توجه به کارآفرینی زنان و مشارکت هر چه بیشتر آنها در زمینه اقتصاد جامعه،ارائه برنامه های آموزشی به آنها به منظور گسترش کارآفرینی از جمله اقدامات اساسی برای پیشرفت بحث کارآفرینی و ایجاد اشتغال در منطقه خواهد بود.

شایق در ادامه از راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره خانواده در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) طی هفته های آتی خبر داد و اظهار کرد:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه22 کلینیک تخصصی مشاوره خانواده با همکاری اداره سلامت،واحد خدمات اجتماعی و همچنین اداره بانوان این مجموعه آغاز به کار خواهد کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه22 افزود: در راستای اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه22 طرح ختم دسته جمعی قرآن به صورت منطقه ای و فرامنطقه ای از بیستم فروردین ماه سال جاری با عنوان طرح در سایه بارش باران برگزار و افراد مشتاق و علاقمند می توانند در این طرح معنوی شرکت نمایند.

وی تمسک و توسل به قرآن را راهگشا و کارگشای تمامی مشکلات جامعه اسلامی دانست وگفت: امروز دشمنان قسم خورده این نظام اراده کرده اند تا با بکار گیری وسایل مختلف و راه اندازی سیل عظیم فرهنگی  از چهره جوانان معصومیت را ببرند و به قلوب آنها نفوذ کند و در این شرایط بیش از همیشه جامعه اسلامی نیازمند تمسک و توسل به کتاب خدا خواهد بود.

شایق در پایان سخنان خود به آثار و برکات معنوی تلاوت قران بر زندگی انسان اشاره و خاطر نشان کرد: قران کریم چشمه نور،معرفت و سرچشمه حیات انسان هاست و از آنجایی که انسان به واسطه قلب حیات می یابد، قلب زمانی که سرشاز ار معنویت،روحانیت و نورشناخت شود، فضای زندگی انسانی را نورانی می کند و اگر قلب انسان از نور معرفتی خالی شود یقینا شیطان جای آن را خواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: