جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 فروردين 1394     
تلاش مضاعف خودروسازان در حوزه کیفیت در سال 94

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : خوشبختانه تولید خودروسازان در سال گذشته با رشد خوبی همراه بود و این موضوع یکی از مزیت ها و اقدامات خوب صنعت خودرو در سال 93 بود.

علی اکبر ناصری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، با اشاره به انتظارات و تاکیدات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از خودروسازان در سالهای اخیر افزود : در سالهای اخیر همواره انتظار کمیسیون صنایع و معادن و جریان مطالبات  مردمی بر تقویت کیفیت در صنعت خودرو بوده است که خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفت اما انتظار می رود در راستای تقویت کیفیت تلاش مضاعفی در سال 94 صورت گیرد.

وی همچنین به بازدید سال گذشته کمیسیون صنایع و معادن از خودروسازان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت : در بازدیدی که از دو شرکت بزرگ خودروساز در سال گذشته صورت گرفت خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای  تحقیقات و تقویت مرکز تحقیقات خودرو و بکارگیری تکنولوژی های جدید در این شرکتها صورت گرفته بود که جای تقدیر دارد .

وی تصریح کرد : البته در این بازدید مدیران شرکتهای خودروساز ضمن اشاره به برنامه های این شرکتها در سال 94 ، اعلام کردند که  در سال جاری برنامه هایی را برای ارتقاء کیفیت و توسعه تکنولوژی تولید و تحقیقات در صنعت خودرو در دست اقدام دارند.

نماینده بابل در خانه ملت همچنین با اشاره به تحول خودروسازان در حوزه تولید در سال گذشته اظهار داشت : اغلب اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدیدی که صورت گرفت به رشد قابل تامل تولید در شرکتهای خودروساز اذعان داشتند  همچنین در این جریان برنامه های خودروسازان در راستای ارتقای کیفی تولیدات در سال 94 اعلام شد که همه این برنامه ها و اقدامات صورت گرفته نشان از تلاش خوب خودروسازان در جهت کیفیت در یکی دو سال گذشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: