جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 فروردين 1394     
دعوت از گردشگران خارجی برای دیدن شهر تهران

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت شهرداری تهران در زمینه گردشگری گفت: با اتفاقات مثبتی که از ابتدای سال شاهد آن بوده ایم، می توان گردشگران خارجی را برای بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی شهر تهران به پایتخت دعوت کرد. 

ابراهیم نکو با اشاره به اینکه از زمان مدیریت شهردار تهران هر روز شاهد تحولی سازنده در سطح شهر هستیم، افزود: ایشان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مصداق یک مدیر جهادی هستند.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه اگر کسی به نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدا دلبستگی داشته باشد قطعا به مردم شهر تهران نیز خدمت رسانی می کند، ادامه داد: فعالیت های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از ابتدای سال جدید بسیار مطلوب بوده است و امیدواریم در آینده شاهد تحولات بیشتری در این زمینه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تهران به عنوان یک کلان شهر نیازمند توجه بیشتری است، خاطر نشان کرد: شهر تهران را می توان در رده بسیاری از کشورهای جهان جای داد، به همین دلیل است که در سال های اخیر شاهد تحول و گسترش پایتخت بوده ایم.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک نگاه مدیریتی باید یک نگاه عادلانه و تخصصی باشد، گفت: تهران امروز با تهران دیروز و تهران دیروز نیز قطعا با تهران فردا متفاوت خواهد بود.

نکو با اشاره به ظرفیت های تهران در گردشگری یادآور شد: در حوزه تهرانگردی جای کار زیادی وجود دارد و امیدوارم در آینده ظرفیت های ناشناخته تهران به مردم شناخته شود. این در حالیست که بسیاری از پایتخت نشینان داشته های شهر تهران را نمی شناسند.

وی با اشاره به فعالیت شهرداری تهران در زمینه گردشگری عنوان کرد: با اتفاقات مثبتی که از ابتدای سال شاهد آن بوده ایم، می توان گردشگران خارجی را برای بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی شهر تهران به پایتخت دعوت کرد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: