جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 فروردين 1394     
فعالیت 24 ساعته 4 پایانه پایتخت در تعطیلات نوروز

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ،مسئول کمیته حمل و نقل ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران از فعالیت 24 ساعته 4 پایانه مسافربری پایتخت در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: پایانه های شرق، غرب، جنوب و بیهقی که در 4 نقطه تهران واقع شده اند، بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

شهرام جباری زادگان افزود: پایانه شرق در انتهای خیابان دماوند و چهارراه تهران پارس واقع شده و رفت و آمد به آن از طریق خط یک اتوبوس های بی آر تی به راحتی امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس های پایانه شرق که به مقصد استان های شرقی و شمال شرقی و 33 شهر از جمله مشهد مقدس مسافر می برند، اظهار کرد: سالن های ورزشی، شهر کتاب و مرکز تاکسیرانی از جمله امکانات ویژه این پایانه است که انتقال آن به محل جدید پایانه شرق در دستور کار قرار دارد.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با بیان اینکه پایانه جنوب به عنوان قدیمی ترین پایانه تهران در کنار بزرگراه بعثت و بالاتر از محله خزانه بخارایی قرار دارد، تصریح کرد: 24 شرکت مسافربری از این پایانه مسافران را به 160 شهر نیمه جنوبی کشور از جمله اصفهان و شیراز جا به جا می کنند.

وی با اشاره به اینکه پایانه جنوب به دفتر بیمه، پارک کودک و بانک شهر مجهز است، اظهار کرد: کتابخانه، آکواریوم، جایگاه شارژ تلفن و فروشگاه محصولات فرهنگی از دیگر امکانات این پایانه است.

جباری زادگان با بیان اینکه پایانه غرب به عنوان بزرگترین پایانه تهران در ضلع شمال غربی میدان آزادی واقع شده است، تصریح کرد: این پایانه با امکانات وسیع مسافران را به استان های غربی و شمال غربی از جمله تبریز می رساند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایانه بیهقی یا پارک سوار آرژانتین در میدان آرژانتین واقع شده است، اظهار کرد: 8 شرکت مسافربری از این پایانه مسافران را به 55 شهر کشور در چهارگوشه کشور جابجا می کنند.

جباری زادگان با بیان اینکه این پایانه در حقیقت مدرن ترین پایانه پایتخت است و علاوه بر امکانات رایج یک ترمینال، کتابخانه، سفره سنتی و خشکشویی نیز دارد، تصریح کرد: "خانه های مادر و کودک" از جمله امکانات مشترکی است که به مادران و کودکان آن ها اختصاص دارد و هر 4 پایانه از آن برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه پایانه های تهران را می توان فضاهای دوستدار کودک نیز نامید، خاطر نشان کرد: پایانه های پایتخت تا پایان تعطیلات نوروز با صددرصد ظرفیت آماده جابه جایی شهروندان تهرانی و هموطنان شهرستانی هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: