جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 7 فروردين 1394     
نصب تابلوهای راهنما برای هدایت تهرانگردان در ایام نوروز

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ،قائم‌مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه معرفی اماکن گردشگری در تابلوهای شهری ضروری است، گفت: تابلوهای راهنما برای هدایت تهرانگردان به سوی اماکن گردشگری در ایام نوروز نصب می شود.

پوریا محمدیان قائم‌مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تهرانگردی استفاده کرد، افزود: مدیریت شهری به ویژه در بخش حمل و نقل از طرح‌های جدید و حضور بخش خصوصی برای معرفی تهران استقبال می کند.

قائم‌مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت این معاونت در عرصه حمل و نقل عمومی گفت: نصب تابلوهای راهنما برای هدایت تهرانگردان از معابر اصلی به سوی اماکن گردشگری از جمله اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

وی افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین مشاوره های لازم در خصوص جانمایی مناسب کمپ‌های اسکان برای جلوگیری از بروز تصادفات و حوادث را ارایه داده است.

محمدیان معرفی اماکن گردشگری تهران در تابلوهای شهری را ضروری دانست و گفت: تهران جاذبه های فراوانی در عرصه فرهنگی، زیارتی، تاریخی، طبیعی و تفریحی دارد که مهمانان طهران می توانند اوقاتی خوب را با حضور در این اماکن سپری کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: