جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 فروردين 1394     
گزارش عملکرد اداره رفاه اجتماعی در سال 93

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اداره رفاه اجتماعی شهرداری منطقه 8 از عملکرد اداره رفاه اجتماعی در سال 93 خبر داد.

غفار رضوانی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اشاره عملکرد اداره رفاه اجتماعی منطقه 8 در سال 93 اظهار کرد: اداره رفاه اجتماعی در سال 93 اقدامات زیادی را برای شهروندان منطقه به مرحله اجرا در آورد که به بعضی از مهمترین برنامه ها اشاره خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اداره رفاه، به 200 نفر از شهروندان بی بضاعت کمک هزینه خرید جهیزیه اهداء و به 3 نفر از شهروندان بی بضاعت سبد کالا اهدا شد.

رضوانی بیان کرد: ارائه طرح کارت ویژه گردشگری، برگزاری مراسم جشن به مناسبت روز زن، اجرای جشن با همکاری خیرین، به مناسبت اعیاد مختلف ویژه ایتام در سرای محله لویزان در منطقه 8، اطعام بی بضاعتی در طرح تابش با محوریت بی خانمان ها به تعداد 80 نفر از اقدامات دیگر اداره رفاه، در سال 93 است.

وی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر در سرای محلات خبر داد و گفت: اهدا البسه و لوازم ضروری منزل به نیازمندان، برگزاری جشن بادباکها در پارک پلیس، اهدای بن لوازم التحریر به 100 نفر از نیازمندان در منطقه 8 و اهدای سبد کالا به سادات تحت پوشش اداره رفاه،‌از اولویت های این برنامه در سال 93 بود.

رضوانی در پایان گفت: از اقدامات دیگر اداره رفاه اجتماعی، معرفی نیازمند جهت درمان لثه و دندان به پزشک، برگزاری تور تهرانگردی ویژه شهروندان، به صورت رایگان و برگزاری کارگاه آموزش خلاقیت ویژه زوجهای جوان از فعالیت اداره رفاه اجتماعی در سال 93 بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: