جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 فروردين 1394     
مصرف ماهیانه ٧ میلیون لیتر سوخت در بخش اتوبوسهای تندروی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، ماهانه حدود ٧ میلیون لیتر سوخت از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به سامانه‌های تندرو شرکت واحد توزیع و مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، به همکاریهای شرکت متبوع خود با وزارت نفت اشاره کرد و گفت: شرکتهای تابعه وزارت نفت بطور کلی وظیفه تامین سوخت مصرفی ناوگان دیزلی، گازسوز و هیبریدی این شرکت را برعهده دارند، بطوریکه ماهانه حدود ٧ میلیون لیتر سوخت از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به سامانه‌های تندرو شرکت واحد توزیع و مصرف می‌شود.

پیمان سنندجی افزود: جایگاههای سی. ان. جی نیز گاز مصرفی خود را از شبکه گاز سراسری که تحت پوشش شرکت گاز استان تهران است، تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مصرف سوخت در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، همکاری این شرکت با وزارت نفت تنها محدود به تحویل سوخت نبوده و کیفیت سوخت مصرفی به عنوان یکی از پارامترهای اصلی نیز متناسب با توصیه مراجع ذیربط فعال در زمینه زیست محیطی مورد رصد و کنترل قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به توزیع بنزین یورو٤ در کلانشهرهای کشور اشاره و عنوان کرد: کیفیت پایدار سوخت لازمه هرگونه سرمایه گذاری و اقدام در جهت ارتقای استاندارد زیست محیطی موتور خودروها محسوب می‌شود و هرگونه عدم انطباق سوخت و سیستم تولید نیروی اتوبوسها موجب افزایش هزینه‌های اولیه خرید و تعمیرات و نگهداری خواهد شد.

سنندجی به همکاری مستمر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اتوبوسرانی تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به انتقال مسئولیت جایگاههای توزیع سوخت، بویژه جایگاههای سی. ان. جی به پیمانکاران مربوطه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مکلف به انجام بازدیدهای ادواری در زمینه وضعیت ایمنی و اچ. اس. یی جایگاهها و ارائه گزارشهای لازم در جهت برطرف کردن نواقص بوده که البته این شرکت تاکنون در این زمینه نیز همکاریهای مناسب و مستمر را انجام داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: