جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 فروردين 1394     
نمایشگاه بهار فاطمی در محل اسکان نوروزی منطقه 20 دایر است

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی نمایشگاه بهار فاطمی در محل اسکان نوروزی مجموعه سلمان فارسی خبر داد.

برومند نامداری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی سلمان فارسی یکی از 4 مرکز اسکان مسافران نوروزی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) است گفت: نمایشگاه بهار فاطمی با بیش از 10 غرفه فرهنگی ، مذهبی و تفریحی ورزشی در مجاورت این مرکز برای مسافران برپا شده است.

نامداری تاکید کرد: به منظور بهره مندی مسافران نوروزی از خدمات رفاهی- تفریحی ،نمایشگاه بهار فاطمی شامل غرفه های سلامت- فرهنگی- عرضه کتاب- خیاطی رایگان- قران بخوانید – هدیه بگیرید- عفاف و حجاب – آسیبهای اجتماعی-آموزش شهروندی-  1888 – اطلاع رسانی ، ورزش و تفریحات سالم ،خانه کودک (ایستگاه نقاشی) و بازی کودک در محل اسکان مجموعه ورزشی سلمان فارسی برپا  است.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهيزات ورزشی و تفریحی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است گفت: در این محل، ویژه برنامه های ورزشی - فرهنگی و هنری شامل نقاشی کودکان ، طناب کشی، پینگ پنگ ، دارت شطرنج و فوتبال دستی برای کودکان و خانواده ها تدارک دیده شده است .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، افزود: به منظور ارتقاء سلامت مسافران، مشاوره روانشناسی و تغذیه و تست قند و فشار خون به صورت رایگان انجام می شود.

وی به فعالیت غرفه خیاطی رایگان اشاره کرد و افزود: به منظور خدمات رسانی به مسافران با حضور دو نفر خیاط خانم و آقا، نیازهای مسافران به خدمات خیاطی به صورت رایگان انجام می شود که خوشخبتانه تا کنون مورد استقبال آنان قرار گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، گفت: در غرفه اطلاع رسانی ضمن توزیع نقشه های گردشگری، کتابچه گردشگری، و بسته های فرهنگی با رویکرد بهار فاطمی اطلاعات لازم به علاقه مندان به استفاده از خدمات گردشگری مدیریت شهری ارائه می شود.

نامداری در پایان یادآور شد: نمایشگاه بهار فاطمی از ابتدای فروردین ماه تا سیزده این ماه در مجاورت مجموعه ورزشی سلمان فارسی برپا است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: