جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 اسفند 1393     
تعویض 7 هزار کاتالیست تاکسی تا نیمه دوم فروردین ماه 94

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،رئیس سازمان نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از راه اندازی سایت 3 مرکز تعویض کاتالیست رایگان تاکسی در چهارراه تهرانپارس خبر داد.

عیسی محمدپور رئیس نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به استقبال خوب رانندگان تاکسی از تعویض رایگان کاتالیست، اظهار کرد: سومین سایت مرکز تعویض کاتالیست تاکسی های شهر تهران در چهارراه تهرانپارس راه اندازی شد.

محمدپور در ادامه با بیان اینکه رانندگان تاکسی در خصوص تعویض کاتالیست های خودروی خود در نوبت انتظار قرار گرفته اند، افزود: به همین منظور سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اقدام به راه اندازی سایت 3 مرکز تعویض کاتالیست رایگان تاکسی های شهر تهران در چهارراه تهرانپارس روبروی پمپ بنزین جوادیه، نمایندگی ایران خودرو کرده است.

رئیس سازمان نوسازی تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به شبانه روزی شدن مرکز تعویض کاتالیست در غرب تهران، گفت: تاکسی های پژو و سمند که از سال 87 تا 90 مشغول فعالیت هستند، نباید تعویض کاتالیست خود را به طور رایگان در این مراکز انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعویض کاتالیست 2 هزار و 740 تاکسی در این مراکز انجام شده است، تصریح کرد: روزانه 150 دستگاه کاتالیست بر روی تاکسی ها نصب می شود و پیش بینی شده که تا پایان امسال تعویض کاتالیست 4 هزار دستگاه تاکسی در این مراکز انجام شود.

محمدپور ادامه داد: هم اکنون مشکلاتی که در خصوص واردات قطعات این دستگاه ها از جمله سنسور برطرف شده است و 5 هزار دستگاه کاتالیست با قیمت 600 هزار تومان توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خریداری شده و در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

رئیس سازمان نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران افزود: سایت 1 مرکز تعویض کاتالیست تاکسی در جاده مخصوص کرج جنب پمپ بنزین خیابان عاشقی، بلوار تعاون غربی پلاک 15 و سایت 2 در خیابان شهید رجایی، سرای نان ماشینی، نمایندگی 1269 ایران خودرو که بالغ بر 2 هزار هکتار مساحت دارند واقع شده است.

وی در پایان با بیان اینکه کاتالیست 5 تا 7 هزار تاکسی تا نیمه دوم فروردین ماه در این مراکز انجام می شود، افزود: امیدواریم با همکاری رانندگان تاکسی بتوانیم هوای شهر تهران را از آلودگی ها پاک و شاهد سلامتی شهروندان باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: