جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
در برنامه نود چه گذشت؟

  فردا:آخرین برنامه نود در شرایطی روی آنتن رفت که بخش های مختلفی برای بینندگان در نظر گرفته شده بود. یکی از این بخش ها به پیشکسوتان و بازیکنان فعلی اختصاص داشت که بی شباهت به برنامه خنده بازار نبود!

به گزارش مهر، این برنامه با یادی از درگذشتگان ورزش در سال گذشته آغاز شد که تصاویری از شکرانه داور ، مهدی نفر خبرنگار ورزشی و غلامحسین مظلومی به نمایش درآمد. پس از آن تصاویری از چند پیشکسوت و بازیکن فعلی پخش شد.

سیروس دین محمدی، رضا شاهرودی، علی انصاریان ، محمد نوازی، جواد کاظمیان، آرش برهانی، خسرو حیدری، محمد نوری به همراه عادل فردوسی پور بازیکنانی بودند که در آیتمی ویژه باید توپ را به تیر افقی دروازه می زدند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آنها باید توپ را از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه خالی می زدند.

شوخی های این بازیکنان که مربوط به دو نسل از فوتبال ایران می شدند در نوع خود جالب بود. آنها بیشتر از اینکه به فوتبال و زدن ضربات ویژه توجه داشته باشند گفتند و خندیدند و شوخی های زیادی را با یکدیگر انجام دادند.

در بخش دیگری از این برنامه با برخی چهره های فوتبالی که عادت های خاصی دارند و به برخی صفت ها مشهور هستند شوخی شد و حرکات و رفتار آنها شبیه سازی شد. آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی، مجتبی جباری، حسین فرکی، خسرو حیدری، محمدرضا خلعتبری، علیرضا حقیقی و ... از جمله این چهره ها بودند.

بخش دیگری از این برنامه به مرور اتفاقات و خبرهایی اختصاص داشت که در طول سال گذشته و در برنامه های مختلف روی آنتن رفته بود. سربازان فراری و دلایل معاف شدن آنها یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در فوتبال بود که بخش هایی از آن در این برنامه پخش شد.

بررسی هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر هم از دیگر بخش های این برنامه بود.

سوال نظرسنجی این برنامه به میزان رضایت مردم از عملکرد برنامه نود در سال ۹۳ اختصاص داشت که بالای ۹۰ درصد بینندگان از عملکرد این برنامه ابراز رضایت کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: