جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
افزايش تاکسي در همه مناطق تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با توجه به افزایش تردد در روزهای پایانی سال، افزایش ناوگان در سطح مناطق 22 گانه پیش بینی شده است.

میثم مظفر با اشاره به اقدامات انجام شده برای روزهای پایانی سال، افزود: با کمک شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی، در خطوط پر ازدحام، پایانه‌ها، ترمینال‌ها، فرودگاه و راه‌آهن تاکسی ها افزایش می‌یابد.

وی گفت: در پایانه‌ها کشیک 24 ساعته تاکسیرانان پیش‌بینی شده است تا مسافران مشکلی از لحاظ تردد و کمبود تاکسی نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای پنجشنبه آخر سال، افزود: در پنجشنبه آخر سال در داخل بهشت‌زهرا (س) با خودروی ون خدمات‌رسانی رایگان انجام می‌شود.

مظفر گفت: در ایام تعطیل و روز طبیعت نیز به شهروندان خدمات‌رسانی ویژه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه تاکسیرانی در شب چهارشنبه‌سوری، افزود: با تاکسیرانانی که خودروی خود را آماده استقبال از نوروز نکرده‌اند و اقدامی برای نظافت و نصب روکش صندلی نمی‌کنند برخورد می‌شود.

مظفر با بیان اینکه تاکسی های دارای مشکل به تعمیرگاه اعزام می‌شود گفت: سرکشی و رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان و خانواده‌های شهدای تاکسیرانی از دیگر برنامه‌های این سازمان برای نوروز است.

مظفر افزود: نظارت بر عملکرد تاکسیرانان در ایام پایانی سال افزایش می‌یابد و خودروهای گشت و نظارت در مناطق و مراکز خرید نیز بیشتر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: شیفت‌بندی مدیران و حضور آنان در ایام تعطیل و انجام امور فرهنگی در آستانه سال نو مانند نصب بنردر پایانه‌ها، نصب تراکت‌ها در داخل تاکسی‌ها و توزیع ویژه‌نامه همشهری تاکسی از دیگر برنامه‌های این سازمان برای استقبال از بهار است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: