جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
چهارشنبه‌سوری سرخ‌ها در ریاض

فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی‌اش در روز سه‌شنبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم النصر عربستان می‌رود. سرخپوشان که در دو بازی گذشته خود 6 امتیاز گرفته‌اند و صدرنشین گروه‌ هستند در عربستان کار بسیار دشواری مقابل صدرنشین لیگ این کشور دارند.

النصر در لیگ عربستان با اختلاف 5 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار دارد و در طول این فصل فقط یک باخت داشته و در 19 مسابقه 45 گل زده و فقط 13 گل خورده است.

این در حالی است که پرسپولیس در لیگ برتر ایران حال و روز خوشی ندارد و در آخرین باز‌ی‌اش در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان هم 2 بر 2 متوقف شد تا همچنان با 27 امتیاز در رده نهم قرار بگیرد. پرسپولیس در لیگ برتر در 23 بازی فقط 22 گل زده و 26 گل خورده است.

با این شرایط روی کاغذ شانس النصر برای پیروزی مقابل پرسپولیس بسیار زیاد است اما پرسپولیس تاکنون در آسیا فراتر از انتظار نتیجه گرفته و تیم‌هایی را شکست داده که النصر مقابل آنها متوقف شده است. النصر هم مقابل بنیادکار ازبکستان و هم مقابل لخویای قطر نتیجه‌ای بهتر از مساوی یک بر یک کسب نکرده بنابراین النصر محتاطانه و با هراس از نام پرسپولیس وارد میدان خواهد شد.

هرچند پرسپولیس یکی از بهترین‌ بازیکنانش را در این مسابقه ندارد و گابریل بازیکن برزیلی که نقشی محوری در تیم پرسپولیس پیدا کرده بود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بابک حاتمی مدافع راستش هم مصدوم شده است . از سویی دیگر پرسپولیس در جناح چپ از ابتدای مسابقات هم آسیب‌پذیر نشان داده است. با شرایطی که وجود دارد شاید باید امیدوار باشیم که پرسپولیس در آخرین بازی‌ سال 93 شکستی سنگین را متحمل نشود و به سلامت از عربستان عبور کند.

گرفتن یک امتیاز هم برای پرسپولیس در این مسابقه برد محسوب می‌شود. پرسپولیس اگر از عربستان با امتیاز به ایران برگردد راه صعودش بسیار هموارتر خواهد بود. پرسپولیس در شب چهارشنبه‌سوری ( آخرین چهارشنبه سال) اگر پیروز شود در آنصورت با 9 امتیاز و صد درصد امتیازهای دور رفت سال را به پایان برده است و نتایجش یک شگفتی بزرگ محسوب خواهد شد.

سه‌شنبه 26 اسفند

16:30 لخویا- بنیادکار

21:00 پرسپولیس- النصرعربستان

جدول گروه A

1- پرسپولیس ایران 6 امتیاز

2- النصر عربستان 2 امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

4- لخویای قطر یک امتیاز




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: