جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
رقص درمکان مقدس!/عکس

العالم: دکتر "محمد المسعودی" عضو هیئت علمی دانشگاههای ام القری و الطائف گفت: رفتار جوانان در مشاعر مقدس در تضاد با دین اسلام است زیرا حرمت مکه مکرمه و مشاعر مقدس بسیار زیاد است لذا باید این حرمت را درک کنند، و از این رفتارهای نادرست خود دوری گزینند.

روزنامه "مکه" به نقل از المسعودی افزود: اینگونه رفتارها ناشی از بی دینی است که این جوانان از آن رنج می برند؛ لذا نقش خانواده در اصلاح رفتار فرزندانشان و نظارت بر رفتار و اصلاح رفتار آنها در صورت اشتباه کردن بسیار مهم است لذا جمع شدن آنها در منطقه مقدس عرفات و بلند کردن صدای موسیقی از بدی و رذیلت هلاک کننده به شمار می رود.


 

از سوی دیگر، "احمد باقاسی" رئیس تیم خودروهای اسپرت منطقه مکه مکرمه از این رفتار برخی جوانان در جریان حضور آنها محل تجمع خودروهای اسپرت تبری جست و گفت که بارها از آنها خواست است تا در این محل موسیقی پخش نکنند اما کسی به حرف او گوش نکرده است.

وی افزود: تجمع آنها در معشر عرفات به علت نبود مکان مناسب دیگری برای تجمع آزادانه آنها است. آنها قبلا در پارکینگ خودروها در جنوب مکه تجمع کردند اما اداره راهنمایی و رانندگی مانع شد لذا معشر عرفات را انتخاب کردند تا عصرهای جمعه بدور از چشم پلیس راهنمایی و رانندگی تجمع کنند.


 

جوانان عربستانی با تجمع در منطقه عرفات با خودروهای تیونینگ شده خود اقدام به انجام حرکات نمایشی می کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: