جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
هوای امروز شهر تهران برای افراد حساس ناسالم است

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: هوای شهر تهران امروز شنبه 23 اسفندماه با شاخص کیفیت 107 برای گروه های حساس جامعه در شرایط ناسالم قرار دارد.

حشمت الله بسطامی با بیان این مطلب افزود: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده منواکسید کربن نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده و از میزان غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون کاسته شده است. به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

وی تصریح کرد:گزارش های سازمان هواشناسی حاکی از آسمانی کمی تا نیمه ابری در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی است.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران،اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون را در شرایط ناسالم برای گروه های حساس افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی ، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن دانست.

به گفته بسطامی  توصیه می شود در شرایط ناسالم برای گروه های حساس مبتلا به بیماریهای قلبی و ریوی ، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: