جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 ارديبهشت 1393     
مردم تهران ترافیک را دوست دارند!

به گزارش شهرداری نیوز، تهرانی ها بیشترین آثار هنری را در زمینه محیط زیست، فضای سبز و ترافیک خلق کردند

مراسم اختتامیه دومین جشنواره مشکات در محور فرهنگ ترافیک طی مراسم ویژه ای عصر روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت در محل ایوان شمس (تالار حرکت) برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مسئولان شهری، نمایندگان رسانه های جمعی و شهروندان مشارکت کننده در این جشنواره فرهنگی برگزار میشود، از برگزیدگان قالب های مختلف محور فرهنگ ترافیک در دومین جشنواره مشکات تقدیر به عمل می آید.

بر اساس این گزارش، طی این مراسم از 15 شهروند کودک، نوجوان و بزرگسال تهرانی که در قالب های خاطره نویسی، نقاشی، داستان کوتاه، عکاسی، کاریکاتور، پوستر و ایده ی خلاقانه در این رقابت فرهنگی برگزیده شدند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

دستآورد نخستین دوره جشنواره آموزش‌های شهروندی «مشکات» بیش از 22 هزار اثر در محور حمل و نقل و ترافیک بود که در دوره دوم به ارسال بیش از 53 هزار اثر در زمینه موضوعات سه  گانه «تکالیف عابر پیاده»، «ایمنی موتورسواران» و «گذشت در رانندگی» افزایش یافت.

این گزارش حاکی است محور «فرهنگ ترافیک» پس از محورهای «محیط زیست شهر» و «فضای سبز شهری»، رتبه سوم فراوانی آثار در این دوره از جشنواره مشکات را به خود اختصاص داد و به ترتیب شهروندان مناطق 14، 15 و 9 تهران، بیشترین آثار را برای این محور جشنواره خلق و ارسال کردند.

گفتنی است در این مراسم افراد برگزیده دوم و سوم محور فرهنگ ترافیک مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و تقدیر از نفراتی که رتبه نخست محورهای 12 گانه جشنواره مشکات را کسب کرده اند نیز طی مراسم دیگری اواخر ماه جاری برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: