جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
ایجاد چهره زیبای شهری در طرح استقبال از بهار در منطقه یک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه یک گفت: چهره زیبای شهری در طرح استقبال از بهار در منطقه یک ایجاد می‌شود.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با اشاره به ایجاد چهره‌ زیبای شهری در طرح استقبال از بهار در منطقه یک اظهار کرد: تخریب و نوسازی ساختمان‌ها حدود دو سال به طول می‌انجامد و شهروندان باید در این مدت با منظره حصارکشی‌های ساختمانی روبرو شوند چه بسا برخی از ساختمان‌ها پس از اتمام کار نیز اقدام به جمع‌آوری سریع کارگاه‌ها و حصار‌کشی‌ها نمی‌کنند لذا در طرح استقبال از بهار فاطمی، جمع‌آوری حصارکشی‌های ساختمان‌ها و پروژه‌های اتمام یافته در سطح نواحی 10 گانه منطقه در اولویت است.

وی در ادامه گفت: رویکرد مذهبی در طرح استقبال از بهار امسال مورد تأکید است و بهار امسال باید متناسب با ایام فاطمیه باشد و زیباسازی شهر با بهار فاطمی نمایان باشد.

یزدانی تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا، رسیدگی به ایتام و افراد بی‌بضاعت و بانوان سرپرست خانوار از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در طرح استقبال از بهار است.

وی افزود: نظافت منطقه در وضعیت مناسبی است اما به دلیل نگاه ویژه شهروندان منطقه یک به این مقوله باید تلاش شود تا هیچ گونه کم و کاستی در حفظ آراستگی و پاکیزگی منطقه وجود نداشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: