جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
8میلیون شاغل کشور بیمه ندارند

صبحانه:  علی ربیعی با اعلام اینکه ۶۰۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد شد گفت: بیش از ۶۰۰ هزار بیمه شده جدید در کشور به جمع بیمه‌ شدگان اضافه شدند. وی افزود: از حدود ۲۳ میلیون شغل شناسایی شده، ۱۵ میلیون شغل مربوط به بیمه‌ شدگان و بقیه این مشاغل از مشاغل غیربیمه‌ای است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در راستای ثبات اقتصادی کشور عنوان کرد: همه تلاش ما بر این بود که تحولات اقتصادی را پیش‌ بینی‌ پذیر کنیم. ربیعی با اشاره به پیش‌ بینی‌ پذیر شدن نرخ ارز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد آن هستیم که نرخ سکه و دلار نیز به توازن رسیده و از صف‌ های طولانی خرید سکه و دلار خبری نیست.
 
به گزارش مهر وی با اشاره به تدوین لایحه حمایت از تولید در دولت یازدهم بیان کرد:‌ در این لایحه بن حمایت از تولید به خوبی دیده شده است. ربیعی توجه به کارگاه‌ های کوچک و بنگاه‌ های خُرد و متوسط اقتصادی را از ملزومات امروز کشور عنوان و تصریح کرد:‌ حمایت از بخش‌ های میانی تولید، از محورهای توسعه و رشد اقتصادی کشور است.
 
ربیعی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ ای کشورمان با کشورهای موسوم به ۱+۵ این مذاکرات را نشانه عزت و اقتدار نظام اسلامی ما عنوان و تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای پرستیژ ملت ایران را ارتقاء بخشیده‌ایم.
 
وزیر کار با اشاره به نوسانات موجود در قیمت جهانی نفت تصریح کرد: برای هر ۳ سناریوی ۴۰، ۵۰ و ۶۰ دلاری بهای نفت برنامه‌ریزی کرده‌ایم. وی با اشاره به رشد اقتصادی ۳ درصدی کشور بیان کرد: این رشد ۳ درصدی با وجود همه شرایط تحریم‌ ها و دشمنی‌ های غرب علیه ملت ایران، علامتی از عزم ملت ایران به کشورهای استکباری بود.
 
وی با تأکید بر لزوم توسعه صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورهای دنیا تصریح کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی در تفاهم‌ نامه‌ ای که با سازمان نظام مهندسی کشور منعقد شده، در حال پیگیری است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: