جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
12ساعت انتظار برای پرواز!

ایسنا: پرواز۸۵۰ هواپیمایی آسمان که بنا بود ساعت ۱۲:۴۵ ظهر سه‌شنبه فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه زاهدان ترک کند پس از ساعت‌ها تاخیر و البته بلاتکلیفی مسافران در محیط فرودگاه سرانجام در ساعت ۲۳:۳۰ پرواز کرد.

این پرواز که بنا بود با هواپیمای بویینگ ۷۲۷ شرکت هواپیمایی آسمان انجام شود در حالی از ساعت ۱۲ ظهر وارد فرآیند تاخیر شد که پس از چندین ساعت معطلی مسافران رسما مجبور شد به دلیل ایرادهای فنی مداوم تا ساعت ۲۳:۳۰ در باند مهر‌آباد باقی بماند.

یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره شرایط بوجود آمده برای مسافران این هواپیما اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه که تاخیری محدود برای این هواپیما در سالن ترانزیت اعلام و البته از مسافران خواسته شد که سالن را ترک نکنند برای ساعت‌ها تمام مسافران این پرواز در فرودگاه بلاتکلیف بوده و هیچ توضیح قانع کننده‌ای دریافت نکردند.

به گفته این مسافر، پس از گذشت چند ساعت از ایجاد تاخیر در برنامه پروازی هواپیمایی آسمان، این شرکت سرانجام اعلام کرد که پرواز ۸۵۰ به وسیله هواپیمایی انجام خواهد شد که از مقصد چابهار به تهران حرکت می‌کند؛ اما وقتی که سرانجام مسافران در ساعت ۱۹:۳۰ برای نخستین بار به کابین هواپیما وارد شدند مشخص شد هواپیما همان هواپیمایی است که از ظهر به دلیل مشکلات فنی متوقف بوده و هنوز تعمیر آن ادامه دارد.

وی اضافه کرد:‌ پس از دو ساعت معطلی مردم در کابین هواپیما و مشکلات زیادی که برای چند تن از مسافران به وجود آمد برخی از آن ها ترجیح دادند به جای پرواز از هواپیما خارج شده و به خانه‌هایشان بازگردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: