جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
برنامه ریزی خودروسازان برای کسب سهم بیشتری از بازارهای منطقه ای

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به کیفیت و تنوع بخشی در تولید در صنعت خودرو ایران تاکید کرد و گفت : چنانچه خودروسازان تنوع بخشی و تولید محصولات کیفی را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و سلایق مشتریان توجه بیشتری نمایند این مساله جذب بیشتر مشتریان داخلی و حتی خارجی را به دنبال خواهد داشت.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : چنانچه خودروسازان در مسیر بهبود کمی و کیفی تلاش بیشتری کنند مسلما می توان به شرایط بهتری در این صنعت رسیده و با تنوع بخشی و بکار گیری نوآوری ها تولید جدیدی را به بازار عرضه نمایند.

وی تاکید کرد : البته در سالهای اخیر صنعت خودرو به جهت برخی مشکلات در حوزه کیفی و کمی با موانعی رو به رو گردید و این مسائل موجب شد تا به دست آوردها و پیشرفت های قابل انتظار دست نیابد.

وی اظهار داشت : قطعا با تغییرات جدی و تنوعی در تولیدات می توان سهم بیشتری از بازار داخل و منطقه را در اختیار گرفت هر چند تلاش زیادی را می طلبد اما توانایی لازم برای دستیابی به این حوزه در مدیران فعلی صنعت خودرو وجود دارد.

نماینده  بهارستان و رباط کریم در خانه ملت افزود : در صورتی که دولت و نمایندگان در برخورد با صنعت خودرو و قضاوت در این خصوص آن عملکرد بهتری داشته باشند مسلما وضعیت بهتری را در آینده در این صنعت شاهد خواهیم بود.

نکو در ادامه با اشاره به تلاش های خودروسازان در سال اخیر گفت : هر چند اقدامات خوبی در این صنعت صورت گرفته اما تا دستیابی به جایگاه واقعی در این صنعت همچنان گام هایی باقی مانده است.

وی در ادامه با اشاره ضرورت ارائه برنامه ای شفاف در خصوص صنعت خودرو ، تصریح کرد : امروز باید به صورت  شفاف برای خودروسازی در ایران برنامه ریزی شود تا برای مشکلات صنعت خودرو برای همیشه برطرف شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: