جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 اسفند 1393     
آغاز برنامه حمل و نقل رایگان در سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو (SFMTA) که تمام حمل و نقل های دروی شهری این منطقه را مدیریت می کند برنامه Free Muni خود برای سالمندان کم درآمد تا متوسط و معلولان را آغاز کرد.

پس از تایید تمامی اعضای هیئت مدیره SFMTA در ماه ژانویه این موسسه بی وقفه برای پاسخ گویی به نیاز شهر برای این برنامه تلاش کرده است. تنها در عرض یک ماه SFMTA بیش از 38 هزار برنامه را برای توسعه طرح Free Muni بررسی کرد.

تام نولان، رئیس هیئت مدیره این موسسه گفت: "ارسال حدود 8 هزار برنامه چندزبانه به 150 موسسه اجتماعی، مراکز اصلی و 10 ایستگاه پلیس تنها بخشی از طرح توسعه کارکنان SFMTA است. تلاش بی وقفه آن ها حاکی از آن است که برنامه Free Muni، درآمد، سن، محل اقامت و دیگر ضرورت ها را در بر دارد که این برنامه بی سابقه را هدایت می کنند."

هیئت مدیره این موسسه قبل از رای به توسعه برنامه Free Muni بازبینی دقیقی از سلامت مالی این موسسه به عمل آورده است. پیش بینی می شود طی دو سال آینده هزینه این برنامه در حودو 6 میلیون دلار باشد.

مدیر این موسسه، Ed Reiskin اظهار داشت: "این برنامه به منظور ارزان تر ساختن حمل و نقل عمومی برای اکثر شهروندان که شامل سالمندان و معلولین می شود طراحی شده است. با توجه به رویکرد قابل توجه شهردار لی، ما معتقدیم که Free Muni با دستور کار ارزان سازی وی برای بهبود حمل و نقل عمومی سازگار است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: