جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
بهره برداری ازماشین های برقی در حرم مطهر امام(ره)

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از آغاز تمهیدات این مجموعه به مناسبت روزهای پایانی سال و استقبال از بهارفاطمی خبرداد.

اکبر توکلی در نشست خبری برنامه استقبال از بهارفاطمی سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه تشکیل ستاد استقبال از بهار و تمهیدات ویژه پنجشنبه و جمعه پایان سال از هفته ها قبل دراین سازمان در مرحله اجرا قرارگرفته است، گفت: امسال با توجه به اینکه لحظه تحویل سال روز جمعه است، پیش بینی می کنیم تعداد بیشتری از شهروندان تهرانی درروزهای پنجشنبه و جمعه دو هفته پایانی سال با حضوردر مجموعه بهشت زهرا(س) برای تجلیل یاد و خاطره عزیزانشان و قرائت فاتحه خود را برای تحول برای سال جدید آماده کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی و برنامه ریزی مشترک با پلیس راهور وهمکاری درجهت رفاه شهروندان در پنجشنبه وجمعه پایانی سال انجام شده است،خاطرنشان کرد: با حضور هزار و 500 پلبیس راهور،برقراری نظم و کمک به تعدیل  و روان سازی ترافیک پایان سال در این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر اینکه چاپ نقشه و توزیع آن در بین شهروندان با توجه به تمهیدات رفاهی و اجتماعی دیده شده است، یادآورشد: با توجه به اینکه تمام خیابان های اصلی و فرعی سازمان نام گذاری شده و مسیر ها نیز مشخص شده اند، نقشه راهنمای قطعات بهشت زهرا(س) را تهیه و به صورت تمام رنگی از طریق پلیس راهور در مبادی ورودی تهران ومسیر های منتهی به بهشت زهرا(س) توزیع می کنیم .

توکلی با اشاره به آماده سازی و زیباسازی فضای سبز 750 هکتاری سازمان بهشت زهرا(س) و کاشت درخت در این مجموعه گفت: بازسازی فضاهای سبز ، مبلمان شهری و نظافت محیطی و همچنین آماده سازی فضای کلی بهشت زهرا(س) برای استقبال از بهار فاطمی در دستور کار قرار گرفته است .

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در باره هماهنگی های لازم با مترو جهت افزایش سرویس دهی به شهروندان در روزهای پایانی سال به ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال تصریح کرد: این کار به منظور کوتاه شدن فاصله حرکت قطارهای مترو به 7 دقیقه در  این ایام است. همچنین هماهنگی های لازم با آتش نشانی ، اورژانس ، هلال احمر، ناجا و دیگر مراکزی که لازم است در ایام مذکور برای رفاه حال شهروندان خدمات رسانی کنند انجام گرفته است .

وی با اشاره به برپایی مراسم ویژه تحویل سال درقطعات شهدا باحضور خانواده های معظم آنان یادآورشد: هر ساله شهروندان قدر شناس در روزهای پایانی سال و لحظات تحویل سال با اهدای گل وگلاب به زائران قبور مطهر شهدا دربهشت زهرا(س) حضور می یابند که ما هم تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی بهتر به این افراد مدنظر داریم.

وی با اشاره به بهره برداری از ماشین های برقی به منظور رفاه حال زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) افزود: این درحالی است که برگزاری مراسم ویژه روز درختکاری در قطعات شهدا به ازای کاشت یک نهال برای هر شهید ، باکاشت 34 هزار درخت پایان یافت .

مدیرعامل بهشت زهرا با اشاره به برپایی ایستگاه های فرهنگی صلواتی به تعداد 8 ایستگاه درقطعات مختلف این آرامستان یادآورشد: این ایستگاه ها به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی می کنند.همچنین ایجاد مرکز عرضه میوه و تره بار جهت رفاه حال مردم با همکاری سازمان میادین میوه تره بار شهرداری تهران انجام گرفته است .

توکلی درخصوص غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برپایی نماز جماعت در گلزار شهدا خاطرنشان کرد: این درحالی است که برپایی نمایشگاه باشکوه عطر یاس در حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام گرفته است. همچنین آخرین دعای ندبه در روز جمعه پایان سال در مزار شهدا و همچنین آخرین دعای کمیل سال قرائت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه امسال نقشه های منتهی به بهشت زهرا(س) و بزرگراه های درون شهری و برون شهری راپیش بینی کرده ایم، ادامه داد: با این نقشه شهروندان می توانند از درب منزل بهترین راه دسترسی به بهشت زهرا (س) را انتخاب کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: