جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
بوستان مادر نمونه ای از اقدامات جهادی در پایتخت

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، نوروزی بوستان مادر را یکی از مظاهر اقدامات جهادی مدیریت شهری دانست و گفت: به شهروندان قول داده ام که تا پایان سال این بوستان را تحویل شهروندان بدهم حتی اگر در آخرین ساعات 29 اسفند ماه نیز وعده ام محقق خواهد شد و با اطمینان می گویم در سیزدهم فروردین شهروندان منطقه 18 می توانند از این بوستان خاطره بسازند وسنت  سبزه گره زدن را در این بوستان اجرا کنند.

به گفته شهردار منطقه18 آبنمای ویژه و آلاچیق های طبیعی و نصب سردیس شهدا از جمله اقداماتی است که در این بوستان در حال نصب است که با احداث آبنما در این بوستان در دورتا دور بوستان مادر آبی روان جریان خواهد داشت که زیبایی بصری بسیاری را رقم خواهد زد .

وی با اشاره به رستوران ها و فست فودهایی که در این بوستان ساخته خواهد شد، گفت:دیواره های رستوران ها برای امسال آماده می شود و فاز دوم رستوران ها سال آینده اجرایی می شود.

وی با اشاره به تپه ای که در بخشی ازبوستان مادر قرار گرفته گفت:  در عمق این تپه 30 تا 35 متر زباله و نخاله است و ما تپه مملو از زباله را با پاشیدن نیم متر خاک تبدیل به تپه ای کرده ایم که بر روی آن درخت کاشته شده و به زودی دور بوستان جنگل می شود .

نوروزی با اشاره به پروژه شهرابزار اظهارداشت: بازار بزرگ ابزار  تهران در منطقه 18 ظرف دو سال آینده احداث می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: