جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 اسفند 1393     
جریمه 400 هزاری عدم حرکت بین خطوط

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تاثیر مثبت اجرای طرح حرکت بین خطوط و رفتار رانندگان خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح حرکت بین خطوط اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح حرکت بین خطوط وسایل نقلیه از دو ماه گذشته، خوشبختانه روند این طرح مثبت بوده و 45.5 درصد تخلفات عدم حرکت بین خطوط کاهش یافته است که این نوید یک تغییر رفتار در رانندگان است.

وی در ادامه افزود: تخلفات حرکت نکردن بین خطوط توسط دوربین‌ها در معابر بزرگراهی ثبت می‌شوند و با رانندگانی که بین خطوط حرکت نمی‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

سردار حسینی به میزان جریمه این تخلف اشاره کرد و گفت: برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی جریمه رانندگانی که بین خطوط حرکت نمی‌کنند، چهارصد هزار ریال است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان در خصوص طرح ایست به احترام زندگی عنوان کرد: طرح ایست به احترام زندگی به خوبی به مرحله اجرا رسید و تنها مشکل بزرگ ما در این طرح مربوط به عابران و موتور سوارانی است که مقررات را رعایت نکرده و در هنگامی که چراغشان قرمز است، از محل ممنوعه عبور می‌کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: