جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 اسفند 1393     
دختران خبرساز انگلیسی در رقه /عکس

ابنا: به نظر می‌رسد سه دختر دانش آموز انگلیسی که برای پیوستن به تروریست‌های تکفیری داعش کشورشان را ترک کرده بودند در خانه‌ای در شهر رقه در سوریه سکونت دارند.

شبکه خبری اسکای نیوز روز یکشنبه گزارش داد این دختران ظاهرا با یک زن انگلیسی زندگی می‌کنند که با آنان در تماس بود و این دانش آموزان انگلیسی را از طریق مرز به خاک سوریه وارد کرد.


 

پلیس تاکنون از تایید گزارش‌ها مبنی بر اینکه این دختران در حال حاضر در سوریه هستند خودداری کرده است.

گزارش ناپدید شدن «شمیمه بگوم» ۱۵ ساله، «کادیزا سلطانه» ۱۶ ساله و «امیره عباس» ۱۵ ساله که در دبیرستان «بنتهال گرین آکادمی» در شرق لندن تحصیل می‌کردند ۱۷ فوریه منتشر شد.

تصاویر دوربین‌های مداربسته که قبلا منتشر شده بود نشان ‌داد که این ۳ نفر از یک ایستگاه اتوبوس در شهر استانبول ترکیه عازم جنوب شرق این کشور شدند.

شبکه تلویزیونی راشا تودی روز یکشنبه گزارش داد راهبرد جدید دولت انگلیس که پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک علنی شود سفر هزاران تبعه انگلیس به مناطق درگیری را ممنوع و دریافت شهروندی را سخت‌تر می‌کند.

این راهبرد که ترزا می‌، وزیر کشور انگلیس مقدمات آن را تهیه کرده قرار است پس از تصویب دولت اجرایی شود.

به گزارش روزنامه تلگراف بیش از ۳۰۰ تندروی خطرناک پس از جنگ به همراه تروریست‌های داعش در سوریه به انگلیس بازگشته‌اند.

این رقم از آمارهایی که پیش‌تر تخمین زده شده بود بسیار بالا‌تر است.

از سال گذشته میلادی، حدود ۷۰۰ تندروی انگلیسی که از نظر سرویس‌های اطلاعاتی «افراد خطرناکی» هستند به سوریه و عراق سفر کرده‌اند. تروریست‌های تکفیری داعش بخش‌هایی از عراق و سوریه را در اختیار دارند و جنایات هولناکی در این مناطق مرتکب شده‌اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: