جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 ارديبهشت 1393     
منطقه 16 میزبان جلسه ستاد راهبری مدیریت محله مناطق 22گانه

به گزارش شهرداری نیوز، گروه مناطق:جلسه مسؤولان دبیرخانه‌های ستاد راهبری مدیریت محله و مسؤولان هماهنگی امور شورایاری‌های مناطق 22گانه به میزبانی منطقه 16 برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر محمدرضا طالب‌نژاد، رئیس دبیرخانه ستاد راهبری شهر تهران ، مهندس محمد عزیزی، قائم‌مقام شهرداری منطقه 16، مهندس سیدمازیار علوی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مصطفی عراقی، رئیس دبیرخانه‌ ستاد راهبری منطقه و رؤسای دبیرخانه ستاد راهبری مناطق 22گانه برگزار شد.

دکتر طالب‌نژاد با اشاره به بحث بودجه‌نویسی در محلات، برخی تغییرات در ستاد راهبری را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اساس این تغییرات، شهر تهران به پنج پهنه، شامل شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز تقسیم شده و هرکدام از پهنه‌ها یک کارشناس از طرف ستاد راهبری مرکزومسؤول رسیدگی به امور مدیریت محله در مناطق آن پهنه خواهد داشت.

به همین منظور در این جلسه، علی افشار به عنوان مسؤول پهنه جنوب معرفی شد که این پهنه شامل مناطق 15 تا 20 می‌شود.

در ادامه، مهندس عزیزی قائم مقام شهردار منطقه 16 ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان سخنانی درباره اهمیت مدیریت محله و جایگاه آن در مدیریت شهری بیان کرد و در پایان مهندس علوی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی جلسه فوق، مدیریت محله را سرآغاز نوینی در بهینه‌سازی مدیریت شهری قلمداد کرد و آمادگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 را برای مشارکت فعال در این زمینه اعلام نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: