جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 اسفند 1393     
جشنواره فیلم‏‎كوتاه دانش‌آموزی

هنر و ما: سومین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزش مدرسه، با هدف معرفی قابلیت های دانش آموزان مستعد در عرصه هنر و سینما برگزار می شود. این جشنواره که تا پیش از این در سطح محدودتری برپا می شد، امسال برای نخستین بار به صورت کشوری برگزار شده و محل مناسبی است برای به تصویر کشیدن استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور.

در این جشنواره، آثار در قالبهای زیر با یکدیگر رقابت خواهند کرد:

1- فیلم داستانی
2- مستند
3- انیمیشن
4- فیلم علمی

همچنین در راستای همکاری مدرسه و خانواده، یک بخش ویژه محتوایی  با موضوع «خانواده و مدرسه» در نظرگرفته شده است که متقاضیان می توانند فیلمهای خود را در این بخش نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مراحل شرکت در جشنواره از این قرار است:

1.    متقاضیان شرکت کننده در جشنواره بایستی برای ثبت نام در جشنواره عبارت «جشنواره مدرسه» را به شماره ۱۰۰۰۳۷۳۷ ارسال کنند و منتظر تایید ثبت نام خود باشند.

2.    برای ارسال فیلم کافی است به سایت آپارات و پنل اختصاصی جشنواره به نشانی www.aparat.com/madresefestival مراجعه کرده و فیلم خود را در این پنل بارگزاری کنند.
3.    آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار 7 اردیبهشت ماه 1394 است.

گفتنی است این جشنواره با حمایت باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، مرکز سفیر فیلم، سایت آپارات و بنیان الکتریک (النون)  برگزار شده و برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه ای که در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1394 برگزار می شود اعلام خواهند شد. همچنین مقررات و اطلاعات تکمیلی جشنواره در سایت گروه «هنر و ما» به نشانی www.honaroma.ir  موجود می باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: