جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 اسفند 1393     
قیمت خودرو حرف و حدیثهای فراوانی را بدنبال داشت

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : خودروسازان علی رغم تحریم ها و مشکلات ناشی از آن در سال جاری تلاش خوبی را در زمینه تولید داشتند به طوری که در سال جاری شاهد رشد بیش از 70 درصدی تولیدی نسبت به سال گذشته بوده ایم.

اله وردی دهقانی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : در بازدیدی که اعضای کمیسیون صنایع و معادن از دو شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا داشتیم ، خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در حوزه طراحی و عرضه محصولات جدید در این شرکتها بودیم که همگی اینها حاکی از همت این دو شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان و پاسخ گویی به نیاز مصرف کنندگان داخلی در سال جاری است.

وی اظهار داشت : امید است تولیدات جدیدی که این دو شرکت خودروساز تولید و رونمایی نمودند در سال 94 به بازار عرضه شوند.

وی با اشاره به تلاش خودروسازان و طراحی پلت فرم های جدید متناسب با تقاضای بازار داخل خاطر نشان کرد : با حرکت های مثبتی که خودروسازان در سال جاری در حوزه تولید و طراحی پلت فرم های جدید داشتند خوشبختانه عملکر خوبی را در سال 93 از خود به جای گذاشتند به طوری که موجب شدند صنعت خودرو را از رکود ایجاد شده نجات دهند.

نماینده ورزقان در خانه ملت در ادامه تصریح کرد :  انتظار می رود خودروسازان در سال 94 بواسطه تلاش بیشتر همچنان درخشش داشته ومحصولات مناسب و قابل رقابتی را به بازار عرضه نمایند.

دهقانی مهمترین حرکت خودروسازان را در سال آینده توجه به کیفیت و تنوع و افزایش تولید اعلام کرد و گفت : افزایش کیفیت به منظور جلب رضایت مشتریان داخلی و از سویی توجه به تنوع و افزایش تولید از اقداماتی است که باید در سال آینده سرلوحه فعالیت خودروسازان قرار گیرد .

وی افزود : البته قیمت خودرو نیز در یکی دو سال گذشته حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشته است که امید است در سال 94 با تداوم رشد تولید این مساله نیز تا حدودی حل شده و با عرضه خودروها با قیمت مناسب تر موجب جلب رضایت مصرف کنندگان داخلی شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: