جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 اسفند 1393     
برگزاری مراسم کاشت نهال غیرمثمر توسط دانش آموزان غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از برگزاری مراسم کاشت نهال غیرمثمر توسط دانش آموزان غرب تهران خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 با اشاره به برگزاری مراسم کاشت نهال غیرمثمر توسط دانش آموزان غرب تهران اظهار کرد: با توجه به نقش و اهمیت فضای درختکاری به صورت گسترده در سطح منطقه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح نهضت درختکاری بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کاشت نهال از گونه‌های مثمر و غیرمثمر در منازل شهروندان، معابر و پارک‌ها انجام می‌شود.

مددی در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان به نگهداشت درخت و فضای سبز گفت: تلاش می‌شود با اجرای مراسم درختکاری توسط دانش آموزان و شهروندان را به مشارکت در حفظ محیط زیست تشویق کنیم.

وی افزود: این کار یکی از اولویت‌های مورد نظر در طرح توسعه فضای سبز است که از ابتدای آذر ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: با توجه به نقش و اهمیت مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست اقدام نیکو و پسندیده توسعه درختکاری و کاشت نهال توسط دانش آموزان انجام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: