جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 اسفند 1393     
برگزاری نشست کیفیت هوای کانزاس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، گروه ضربت بهبود کیفیت هوا (AQITF) روز 5 مارس میزبان رهبران مجمع کیفیت هوا در جنوب مرکزی کانزاس در بوتانیکا بود.

 این مجمع متشکل از مقامات منتخب و رهبران تجاری است که در پی دستیابی به استانداردهای کیفیت هوای ملی و پتانسیل این منطقه برای اعمال محدودیت هایی است که توسط سازمان حفاظت محیط زیست (EPA) تدوین شده است.

ویچیتا و جوامع اطراف آن در چهار ایالت باتلر، هاروی، سجویک و سامنر در معرض خطر بالاتر رفتن از محدودیت های ازن هستند که به عنوان nonattainment نیز شناخته می شود و می تواند تاثیرات منفی بر اقتصاد، سلامت و کیفیت زندگی در جوامع داشته باشد.

عضو شورای شهر ویچیتا، Janet Miller گفت: "طرح nonattainment می تواند بین 10 تا 40 میلیون دلار برای منطقه ویچیتا هزینه داشته باشد. بر اساس این طرح می تواند احکام جدیدی را در این منطقه به کار برد که برخی را EPA وضع کرده به عنوان مثال اجازه فروش می توان در فصل تابستان تنها برای فروش بنزین سوپر در جایگاه های سوخت اجازه داد."

در این نشست، سخنران اصلی، Mike Alesandrini از شرکت مشاوره ملی AECOM به تجار بومی و مقامات دولت از تجربه خود در پیشبرد چنین طرحی در منطقه سنت لویس گفت. شرکت کنندگان در این نشست استراتژی های پیش گیری از فراتر رفتن از محدودیت های ازن و آماده سازی برای این طرح را بررسی کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: