جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 اسفند 1393     
برگزیدگان نهمین دوره جشنواره شعر فجر

ایسنا: عصر امروز شنبه - 16 اسفندماه - در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره شعر فجر که در تالار وحدت و با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد برگزار شد، برگزیده‌های این دوره از جشنواره به شرح ذیل معرفی شدند.

در بخش شعر بزرگسال، کتاب «روی جاده ابریشم» سروده زنده‌یاد محمد قهرمان برگزیده شد و به آن لوح تقدیر، تندیس سرو جشنواره و 30 سکه بهار آزادی تعلق گرفت.

همچنین در بخش درباره شعر، کتاب «فرهنگ شعر نوی فارسی» نوشته لیدا مسیح برگزیده شد و به این کتاب نیز لوح تقدیر، تندیس سرو جشنواره و 30 سکه بهار آزادی اعطا شد.

در این بخش کتاب «روایت سر دلبران» نوشته قدرت‌الله طاهری شایسته تقدیر اعلام شد و به نویسنده این کتاب لوح تقدیر، تندیس سرو جشنواره و 5 سکه بهار آزادی تعلق گرفت.

همچنین در بخش شعر کودک و نوجوان این دوره از جشنواره نیز لوح تقدیر،‌ تندیس سرو جشنواره و 30 سکه بهار آزادی مشترکا به کتاب‌های «هم روزنامه، هم کلوچه» سروده مریم هاشم‌پور و «غم‌های قلابی» سروده شاهین رهنما رسید.

در این بخش کتاب «کیف پول من گرسنه است» سروده فاضل ترکمن شایسته تقدیر اعلام شد و به شاعر این مجموعه شعر لوح تقدیر، تندیس سرو جشنواره و 5 سکه بهار آزادی اهدا شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: