جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 اسفند 1393     
تدابیرآموزش‌وپرورش برای چهارشنبه آخرسال

تسنیم: حسن ضیاالدینی درخصوص تدابیر آموزش‌وپرورش برای چهارشنبه آخر سال اظهار داشت:‌ همه ساله با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و استفاده برخی دانش‌آموزان از مواد منفجره، کارگروه سلامت در ادارات آموزش وپرورش استان‌ها تشکیل می‌شود که هدف اصلی آن آموزش نکات ایمنی به دانش‌آموزان، ترویج فرهنگ پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های مالی و جانی چهارشنبه آخرسال در میان جامعه دانش‌آموزی است.

وی افزود: نمایندگانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در این کارگروه عضویت دارند و با همکاری آنها اطلاعات لازم درخصوص چهارشنبه آخر سال به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امسال بخشی از برنامه‌های صبحگاه مدارس به حوادث چهارشنبه آخرسال اختصاص دارد که نیروهایی از هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی با حضور در مدارس اطلاعات لازم را برای پیشگیری از حوادث به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

ضیاالدینی گفت: بروشورهایی نیز چاپ شده که در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد تا آنها نیز از حوادث چهارشنبه آخر سال مطلع شوند تا با همکاری و نظارت آنها دانش‌آموزان مواد محترقه را خریداری نکنند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های ایمنی و بهداشتی برای دانش‌آموزان، والدین و کارکنان مدرسه با دعوت از کارشناسان آتش‌نشانی، هلال‌احمر، اورژانس و ... برگزاری انواع مسابقات، نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با موضوع و اختصاص بخشی از کلاس‌های درس به موضوع حوادث شب چهارشنبه آخر سال، راهکارهای کاهش خسارات و اقدام مناسب جایگزین از دیگر تدابیر اتخاذ شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: