جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
پرسپولیسی‌ها "یکدل" شده‌اند

ایسنا:مدافع تیم پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم یکدل هستند تا بازی‌های پیش‌رو را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

بابک حاتمی  درباره دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم. البته امیدوارم بتوانیم در آنجا یک نتیجه خوب بگیریم و دست پر به تهران برگردیم و پیروزی را تقدیم هواداران کنیم.

 

او در ادامه درباره بازی خودش در پست دفاع راست افزود: من فقط تمرکزم این است که به پرسپولیس کمک کنم و مهم نیست که چه اتفاقی رخ می‌دهد. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. ما یکدل هستیم و دست در دست هم داده‌ایم تا برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

 

او در ادامه با بیان اینکه روی دیدار مقابل النصر تمرکز کرده‌ایم افزود: ما دو بازی قبل از دیدار با النصر برابر نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز داریم. تلاش می‌کنیم سه امتیاز این دیدارها را بگیریم سپس درباره دیدار مقابل النصر فکر کنیم. می‌خواهیم در لیگ هم روند خوبی داشته باشیم و تیم را از رده‌های پایین جدول به بالا بیاوریم. امیدوارم در دو بازی آینده‌مان بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

 

او خاطرنشان کرد: ما یکدل شده‌ایم تا تمام بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مشکلات مالی هم کم و بیش حل شده و با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه مقداری پول به حساب من واریز شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: