جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
آلودگی هوا و آلودگی صوتی، مهمترین چالش‌های شهر تهران

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران با اشاره به دو دغدغه مهم در شهر گفت: آلودگی هوا و آلودگی صوتی از مهمترین چالش‌هایی هستند که امروزه شهرداری تهران به دنبال حل این دو مشکل است، زیرا با حل این چالش‌ها، می‌توان تمام مشکلات موجود در شهر تهران را حل کرد.

محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در اختتامیه سومین جشنواره شکوفا که امروز (شنبه) با حضور جمعی از مسئولان شهری در برج میلاد تهران برگزار شد،‌ اظهار کرد: آلودگی هوا و آلودگی صوتی دو دغدغه مهم شهر تهران هستند که با حل آن، تمام مشکلات شهر حل می‌شود.

قالیباف با اشاره به برنامه‌هایی که در خصوص رفع آلودگی هوا انجام شده است گفت: چهاردهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ترافیک با حضور کشورهای اروپایی دو هفته گذشته در برج میلاد، در راستای همین امر برگزار شد.

شهردار تهران ادامه داد: جوامع انسانی با تجربه و علم مبتنی بر عقلانیت و فارغ از گرایش‌ها به دنبال رفع مشکلات متعدد در شهر تهران هستند و به نظر می‌رسد اگر منطقی و با عقلانیت به موضوع نگاه کنیم، همه به دنبال حفظ انسانیت و پیاده سازی عدالت و کرامت در جوامع هستند.

وی با بیان اینکه کرامت در راس جامعه و باید آن را حفظ کنیم، افزود: اگر آن را توسعه دهیم، می‌توانیم عدالت را بدون نقص در جامعه حکم فرما کنیم و شرط اساسی آن حرکت در مسیر درست انسانی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: