جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
ناتوانی داعش در توئیت تکفیریها/عکس

مهر: تروریستهای داعش در پی فروپاشی استحکامات و خطوط مقدم خود در برابر عملیات گسترده نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در صلاح الدین، دست به دامان سرکردگان خود شده و خواستار کمک فوری شدند.

به گزارش الفرات، منابع رسانه ای نیروهای داوطلب مردمی فاش کردند که باندهای تروریستی داعش پس از فروپاشی خطوط مقدم و استحکامات خود در استان صلاح الدین، از سرکردگان خود درخواست کمک کرده اند.

 

بر اساس این گزارش، درخواست کمک تروریستهای داعش در پی فروپاشی خطوط مقدم آنها در عملیات نظامی بزرگ نیروهای امنیتی و مردمی برای پاکسازی استان صلاح الدین صورت گرفته است.

المسله نیز از تویتهایی در شبکه اینترنت خبر داد که داعش به شکست خود در استان صلاح الدین در برابر نیروهای ارتش و مردمی اعتراف کرده است.

یکی از تروریستها در تویتی گفته است "موشکهای نیروهای داوطلب رافضی(اصطلاحی که تروریستهای تکفیری هماننند وهابیون برای محبان اهل بیت(ع) به کار می برند) مثل باران بر سر ما می بارد و خواستار کمک شیخ البغدادی(سرکرده داعش) هستیم."

تروریست دیگری در تویتر نوشته است "ای برادران(سرکردگان داعش) به من درباره ولایت صلاح الدین اطمینان بدهید، گفته می شود دشمن رافضی(اصطلاحی که تروریستهای تکفیری هماننند وهابیون برای محبان اهل بیت(ع) به کار می برند) وارد شهر الدور شده است. تماس من با برادرانم در آنجا قطع شده است، ای برادران خواهش می کنم به من اطمینان دهید."

در تویت دیگری یک تروریست نوشته است " چگونه شهر الدور را گرفتند(اشاره به موفقیت نیروهای امنیتی و مردمی در آزادسازی الدور)، پس سربازان خلافت(تروریستهای تکفیری) کجا هستند؟ موحدون(تروریستهای تکفیری که خود را موحد و خداپرست می خوانند)، الان مرتدین و روافض(تروریستهای تکفیری مخالفان خود به ویژه پیروان و محبان اهل بیت علیهم السلام را همانند وهابیون مرتد و رافضی می خوانند)

تروریست دیگری در تویتی با اشاره به شکست مفتضحانه تکفیریها در شهر الدور این سئوال را مطرح کرده است که آیا به داعشیها در این منطقه خیانت شده است؟

همزمان با ادامه موفقیتهای نیروهای نظامی و داوطلب مردمی در پاکسازی بخشهای مهمی از استان صلاح الدین، تروریستهای داعش نیز خواستار کمک فوری سرکردگان خود شده اند.

هادی العامری رئیس سازمان بدر و فرمانده میدانی در صحنه جنگ با تکفیریها تاکید کرد شهر الدور به طور کامل پاکسازی شد و نیروهای امنیتی به سمت شهرک العلم که منطقه مهمی در شمال تکریت است، در حال پیشروی هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: